Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=моніторинг емоцій<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Бєлікова, Юлія.
    Вплив розширення кнопки "LIKE" FACEBOOK на оцінювання ефективності СММ кампанії [Текст] / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 3. - С. 13-17 : рис. - Бібліогр.: с. 17 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- моніторинг емоцій -- мікроблог


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)