Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=міжпредметна інтеграція<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Кучеренко, І.
Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 3
. - С. 10-14. - Бібліогр.: 16назв.
Рубрики:
Українська мова--Нестандартні форми навчання--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційний урок
--
інтеграція
--
інтегрований урок
--
міжпредметні зв'язки
--
міжпредметна
інтеграція
--
бінарний урок
Анотація:
У статті аналізуються інтегровані уроки як один із видів нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури й технології проведення інтегрованих уроків; визначається важливість їх використання у практиці навчання української (рідної) мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Коновалова, Л.
Формувати фахову компетентність разом із життєвою [Текст] : Різнорівневі завдання за професійним спрямуванням в процесі вивчення англійської мови у вищих медичних навчальних закладах І-ІІ рівнів акредетації / Лариса Коновалова> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. -
№ 1
. - С. 42-47. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с.47
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Вищі медичні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання
--
міжпредметна
інтеграція
--
мовний матеріал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Максимчук, Л.
Біологія у світі казки / Л. Максимчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. -
№ 7-8
. - С. 42-46
Рубрики:
Біологія--Методика викладання і навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція
--
міжпредметна
інтеграція
Анотація:
Висвітлено особливості формування синтетичного мислення учнів засобами використання міжпредметної інтеграції на уроках біології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Цимбалару, А.
Всеукраїнський експеримент як невід'ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти [Текст] / Анжеліка Цимбалару> // Початкова школа. - 2017. -
№ 6
. - С. 1-4. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
модернізація початкової освіти
--
міжпредметна
інтеграція
--
практична спрямованість
--
реформування системи шкільної освіти
Анотація:
У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року Всеукраїнського експерименту, мета якого - розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Падун, Н. О.
Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема [Текст] / Н. О. Падун, А. О. Падун> //
Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378.6
Рубрики:
Педагогіка--Теорія--Методологія
Інтегроване навчання--Вищі навчальні заклади
Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція
--
міжпредметна
інтеграція
Анотація:
Проаналізовано процес становлення та розвитку інтеграції у 70-80-х роках ХХ ст. Виділено педагогічні умови застосування міжпредметної інтеграції та вказано на значення її в процесі навчання майбутніх спеціалістів.
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Падун, А.О.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
6.
Сугейко, Любов
.
Лінгвокульторологічний аспект вивчення сучасної української мови під час формування професійної компетентності студентів вишу [Текст] / Любов Cугейко> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 5
. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська мова--Методика у ЗВО
Кл.слова (ненормовані):
лігводидактика
--
національна свідомість
--
лінгвокультурологічні задачі
--
міжпредметна
інтеграція
--
компетентнісний підхід
--
лінгвокультурологічний принцип
--
національне виховання
--
виховання в процесі викладання
--
підготовка вчителя української мови
Анотація:
Розглядаються лінгвокультурологічні принципи та завдання організації вивчення української мови студентів на основі створеної українським народом оригінальної та яскравої культури, відображеної у міфології, традиціях, звичаях, усній народній творчості, у творах письменників, в історіях про український народ та його мову; проаналізовано лінгвокультурологічні завдання як засіб формування національно-мовної особистості студента.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Лобанчук, Олена
.
Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі> // Початкова школа. - 2018. -
№ 11
. - С. 47-50. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання
--
художньо-естетичний розвиток
--
компетентнісне навчання
--
емоційно-образна діяльність
--
засоби емоційно-образної діяльності
--
види художньої діяльності
--
креативний підхід
--
анімація
--
міжпредметна
інтеграція
--
початкова школа
Анотація:
Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі.
Дод.точки доступу:
Чембержі, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Підберезня, Яна
.
Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства [Текст] / Яна Підберезня, Олена Ільйонок> // Початкова школа. - 2019. -
№ 1
. - С. 47-49.
Рубрики:
Інформатика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
природознавство і інформатика
--
алгоритм
--
алгоритм у природі
--
міжпредметна
інтеграція
--
українська мова
--
українська література
--
образотворче мистецтво
--
початкова школа
Анотація:
У статті представлено розробку інтегрованого уроку з інформатики з використанням міжпредметних зв’язків (природознавство, українська мова, література, образотворче мистецтво) за темою "Алгоритм, його властивості та форми подання. "Явища алгоритмів" у природі" для учнів початкової школи. Дібраний матеріал стане в нагоді майбутнім учителям Нової української школи та молодим спеціалістам.
Дод.точки доступу:
Ільйонок, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Коваль, Марія
.
Метод проектів як інструмент упровадження міжпредметної інтеграції на уроках української мови в старших класах [Текст] / Марія Коваль> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 5
. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів
--
міжпредметна
інтеграція
--
проектна діяльність
Анотація:
Висвітлено сутність поняття методу проектів на засадах міжпредметної інтеграції, проаналізовано переваги методу проектів, описані етапи проектної роботи, розроблено шляхи підготовки учителя до проведення проектної роботи на засадах міжпредметної інтеграції в старших класах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Комплексі завдання для
вивчення : [фрагменти уроків], 6 клас [Текст] / Любов Відмиш, Наталія Пазій, Олена Петрещенко, Онищук Світлана, Тетяна Ратушняк> // Українська мова і література в школах України. - 2020. -
№ 12
. - .
Рубрики:
Українська мова--Урок--6 клас
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна
інтеграція
--
міжпредметні зв'язки
--
українська мова і українська література
--
українська мова і біологія
--
українська мова і екологія
--
вивчення прикметника
--
вивчення займенника
Дод.точки доступу:
Відмиш, Любов; Пазій, Наталія; Петрещенко, Олена; Онищук, Світлана; Ратушняк, Тетяна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)