Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=насип<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Каськів, В. І.
До питання нормування коефіцієнта стійкості укосу
насип
у [Текст] / В. І. Каськів, С. В. Каськів> // Автошляховик України. - 2011. -
№ 4
. - С. 28-32 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 32
Рубрики:
Автомобільні дороги--Проектування
Кл.слова (ненормовані):
насип
--
укіс
--
коефіцієнт стійкості укосу
--
зовнішнє навантаження
Дод.точки доступу:
Каськів, С. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Сисин, М. П.
Вплив вібраційного навантаження рухомого складу на роботу грунтів земляного полотна [Текст] / М. П. Сисин> // Залізничний транспорт України. - 2012. -
№ 2
. - С. 51-54 : рис. - Библиогр.: с. 54 (11 назв.)
ББК
39.2
Рубрики:
Залізнична колія
Вібраційні навантаження
Рухомий склад
Кл.слова (ненормовані):
вібраційні коливання
--
динамічні навантаження
--
земляне полотно
--
насип
залізничної колії
--
залізнично-транспортні пригоди
Анотація:
Під час руху поїздів по залізничній колії відбувається вібраційне динамічне навантаження на її елементи. Грунти земляного полотна та баластного шару є елементами колії, які погано сприймають вібраційне навантаження і, при певних умовах, їх міцність може суттєво знижуватися. У дослідженні запропоновано спосіб визначення значень питомого зчеплення і кута внутрішнього тертя грунту та їх розподілу у поперечному перерізі
насип
ів, що експлуатуються при дії заданого рухомого складу. Використано методи динамічної теорії пружності та методи теорії і практики розрахунку колії на міцність. Даний спосіб розрахунку може бути застосований у дослідженні роботи нижньої будови колії при несприятливих умовах роботи земляного полотна, обставин залізнично-транспортних пригод та їх попередження шляхом встановлення необхідних умов руху поїздів.
Дод.точки доступу:
Сысын, Н. П.
Знайти схожі
>
3.
Абрамов, В. М.
Особливості розрахунку ґрунто-сталевих арочних гофрованих шляхопроводів та мостів [Текст] / В. М. Абрамов> // Автошляховик України. - 2015. -
№ 3
. - С. 44-46 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0365-8392
Рубрики:
Автомобільні дороги
Кл.слова (ненормовані):
арка
--
дорожній
насип
--
пружній опір
--
несуча здатність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)