Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=нвестиційна привабливість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Фаїзова, Світлана Олександрівна.
    Позитивний імідж, як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Світлана Олександрівна Фаїзова, Ольга Латифівна Фаізова, Вікторія Іванівна Гуцалова // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 4. - С. 36-40. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Підприємства--Імідж--Конкурентоспроможність
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- конкурентоспроможність, -- нвестиційна привабливість -- збалансована система показників
Анотація: Статтю присвячено визначенню сутності та ролі корпоративного (ціннісного) іміджу як чинника конкурентоспроможності вартісно орієнтованого підприємства. Актуальність теми обумовлена зростанням ролі нематеріальних активів, іміджу підприємства, у зростанні його ринкової вартості. Мета роботи полягає у вдосконаленні методики оцінки іміджу вартісно орієнтованого підприємства на основі концепції збалансованої системи показників – BSC. Практичне значення запропонованої методики оцінки корпоративного іміджу полягає у визначенні стратегії його корегуваннята підвищення стратегічної конкурентоспроможності підприємства.


Дод.точки доступу:
Фаізова, Ольга Латифівна; Гуцалова, Вікторія Іванівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)