Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=особистісно орієнтоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
17
Показані документи
с 1 за 17
>
1.
Салтовская, Г. Н.
Личностно-ориентированный урок иностранного языка [Текст] / Г. Н. Салтовская> // Иностранные языки в школе. - 2009. -
N 3
. - С. 49-55
Кл.слова (ненормовані):
методика
--
уроки
--
особистісно
орієнтоване
навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Классович, Світлана
.
"Федько-халамидник" Володимира Винниченка: щедрість головного героя на добро :
особистісно
зорієнтований урок у 6 класі / С. Классович> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. -
№ 12
. - С. 15-17 : мал.
ББК
74.268.3Укр
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури
--
особистісно
орієнтоване
навчання
Анотація:
У статті розкрито ідейно-художній зміст оповідання В. Винниченка.
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир Кирилович (український політичний та державний діяч, прозаїк, драматург та художник ; 1880-1951) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Чернявська, Н. М.
Формування географічної компетентності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Н. М. Чернявська> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. -
№ 3
. - С. 10-12. - Бібліогр.: 26 назв.
ББК
74.262.68
Рубрики:
Географія--Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
географічна компетентність
--
особистісно
орієнтоване
навчання
Анотація:
В статті досліджується питання географічної компетентності в світлі завдань сучасної географічної освіти. Характеризуються напрями, за якими здійснюють формування географічної компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Хроменко, І.
Особистісно
орієнтоване
навчання
. Як побудувати урок літератури за технологією Intel® "
Навчання
для майбутнього". Заняття № 4 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. -
№ 7/8
. - С. 18-24. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика
навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
навчальний тренінг
--
урок зарубіжної літератури
Анотація:
Розглянуто основні ідеї
особистісно
орієнтованого
навчання
у порівнянні з традиційним
навчання
м.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
5.
Ковальська, Алла
.
Дослідницька діяльність ліцеїстів як засіб активізації пізнавальної самостійності в умовах профільного
навчання
[Текст] / А.Ковальська, Л.Слободянюк> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. -
№ 1
. - С. 67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади--Науково-дослідницька діяльність--Досвід роботи
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна самостійність
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
обдаровані діти
Анотація:
Стаття присвячена проблемі залучення учнівської молоді до наукової діяльності з метою активізації пізнавальної самостійності в умовах профільного
навчання
в Обласному гуманітарному ліцеї при Барському гуманітарно-педагогічному коледжі ім. М.Грушевського. З опорою на практичний досвід роботи ліцейського учнівського товариства "Перспектива" розкривається своєрідність організації навчальної дослідницької діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі.
Дод.точки доступу:
Слободянюк, Лариса
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Кодлюк, Я.
Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Ярослава Кодлюк> // Початкова школа. - 2013. -
№ 1
. - С. 6-9. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК
74.20
Рубрики:
Педагогіка--
Особистісно
орієнтоване
навчання
Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр
--
уміння вчитися
--
рефлексія навчальної діяльності
--
позитивні мотиви
навчання
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
ключова компетентність
Анотація:
У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви
навчання
, набуття яких може забезпечити
особистісно
орієнтована початкова освіта.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Щербина, Л.
Уроки з української літератури в системі
особистісно
зорієнтованого
навчання
. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповідання "Каторжна" [Текст] / Лариса Щербина> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 8
. - С. 24-29. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК
83.3
Рубрики:
Українська література--Методика--Урок
Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
компетентнісно орієнтовані завдання
--
ключові компетентності
--
Каторжна, оповідання
Анотація:
У статті запропоновано орієнтовний урок вивчення творчості Бориса Грінченка в 10 класі. Обгрунтовано доцільність дібраних форм роботи й системи завдань, що надають можливість максимально активізувати дослідницькі здібності учнів, сприяють розвитку критичного мислення, розвивають культуру мовлення.
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Голуб, Н. Б.
Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська мова [Текст] / Н. Б. Голуб, О. Ю. Котусенко, Н. В. Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 2-8
Рубрики:
Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання
--
зміст
навчання
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
принципи
навчання
Анотація:
В статті йдеться про зміни в методиці
навчання
української мови, які торкаються всіх аспектів у т. ч. визначення принципів, добору форм, методів і прийомів
навчання
.
Дод.точки доступу:
Котусенко, О. Ю.; Бондаренко, Н. В.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Голуб, Ніна
.
Навчання
синтаксису учнів 8-9 класів: аналітичний аспект [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 2-6. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
українська мова в старшій школі
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
папка мовленнєвого розвитку
Анотація:
Стаття висвітлює аналітичні матеріали, підготовлені з метою вдосконалення чинних методик
навчання
синтаксису в сучасній школі. Автор аналізує дослідження сучасних лінгвістів, які мають сприяти розробленню оригінальної методики
навчання
синтаксису й пунктуації на засадах
особистісно
орієнтованого, діяльнісного й компетентнісного підходів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Сайко, Т.
Наступність між молодшою та середньою ланками школи з метою успішної соціально-психологічної адаптації майбутніх п'ятикласників [Текст] : з досвіду роботи вчителів СЗШ I-III ступенів № 128 м. Києва / Тетяна Сайко, Наталія Романенко> // Початкова школа. - 2016. -
№ 7
. - С. 42-44. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Дитяча психологія--
Навчання
Педагогіка--Наступність
Кл.слова (ненормовані):
адаптація
--
наступність
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
криза підліткового віку
--
консиліум
--
діагностика
--
толерантність
Анотація:
В статті розглянуто проблему адаптації майбутніх п'ятикласників в середній школі та наступність між молодшою і середньою ланками школи.
Дод.точки доступу:
Романенко, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Голуб, Ніна
Роль і місце цінностей у навчанні української мови в школі (на матеріалі синтаксису й пунктуації у 8-9 класах) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 3
. - С. 2-6.
Рубрики:
Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису в школі
--
вивчення пунктуації в школі
--
особистісно
орієнтоване
навчання
Анотація:
Автор розглядає суть, значення і місце цінностей в навчально-виховному процесі, обґрунтовує важливість ціннісного аспекту кожного уроку української мови. Наголошує на доцільності системного підходу до сприйняття учнями ціннісних орієнтирів і формування у них ціннісного ставлення до життя, суспільних процесів і явищ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Мороз, П.
Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / П. Мороз> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 9
. - С. 11-15. - бібліогр.: 10 назв.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Методика викладання історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти
--
формування творчої особистості
--
особистісно
орієнтоване
навчання
Анотація:
Стаття розглядає проблему пошуку нового в теорії і практиці сучасного етапу розвитку освіти в Україні. А саме необхідність переходу від репродуктивного
навчання
до ефективного. Що можливе за умови, якщо учень у процесі навчальної діяльності і життєвої практики використовує знання, здобуті ним самим.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
13.
Кучеренко, Ірина
Особистісно
орієнтована технологія
навчання
- пріоритетна концепція мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 2
. - С. 8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ
CUKK-VDPU
Рубрики:
Українська мова--Процес
навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно
орієнтоване
навчання
--
урок української мови
Анотація:
У статті схарактеризовано головні ознаки, особливості й компоненти
особистісно
орієнтованої технології сучасного уроку української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики й
особистісно
орієнтованої технології. Розглянуто провідні сучасні підходи до розроблення
особистісно
орієнтованої технології сучасного уроку рідної мови в загальноосвітній школі. Окреслено шляхи імплементації
особистісно
орієнтованої технології у практику мовного
навчання
в основній школі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Бех, М.
Особистісно
орієнтовані технології
навчання
в початковій школі [Текст] / Максим Бех> // Початкова школа. - 2017. -
№ 6
. - С. 36-40. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Початкова школа--Технології
навчання
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні аспекти
--
сучасні технології
навчання
--
класифікація технологій
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
розвивальне
навчання
--
технології
навчання
Анотація:
У статті охарактеризовані дидактичні аспекти застосування сучасних технологій
навчання
у процесі освітньої діяльності вчителів початкової школи: сутність проблеми, основні змістові напрями, позитивні підходи до ефективності. Визначено, що дидактичними аспектами застосування вчителями зазначених технологій
навчання
у початковій школі є обгрунтування їх дидактичної оптимальності, зокрема шляхом доцільного визначення спільних дидактичних одиниць, форм, методів та засобів
навчання
.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Постовітенко, Надія
.
Здоров’язбережувальний аспект - важливий напрям педагогічної діяльності [Текст] / Надія Постовітенко> // Початкова школа. - 2018. -
№ 11
. - С. 54-56. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Здоров’язбережувальні технології
Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя
--
здоров’язбережувальні технології
--
здоров’я
--
здоров’язбережувальне середовище
--
технології
навчання
--
ситуація успіху
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
початкова школа
Анотація:
У статті розкрито зміст понять здоров’я,
особистісно
орієнтоване
навчання
. Розкрито способи збереження та зміцнення здоров’я, застосування здоров’язбережувальних технологій у початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Угніч, Руслана
.
Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня [Текст] / Руслана Угніч, Алла Білошицька> // Українська мова і література в школах України. - 2020. -
№ 4
. - С. 19-22 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Педагогічна психологія--Психологія
навчання
Інтелект
Психічні властивості--Здібності--Інтелект
Кл.слова (ненормовані):
учні
--
логіко-математичний тип інтелекту
--
лінгвістичний тип інтелекту
--
внутрішньоособистісний інтелект
--
особистісно
орієнтоване
навчання
Дод.точки доступу:
Білошицька, Алла
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Грачова, Наталія
.
Міжпредметна інтеграція як важливий чинник реалізації новітніх технологій на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Наталія Грачова> // Всесвітня література в школах України. - 2020. -
№ 7/8
. - С. 14-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Зарубіжна література--Міжпредметні зв'язки
Міжпредметні зв'язки--Інтегроване
навчання
Педагогічні технології--Зарубіжна література
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки
--
особистісно
орієнтоване
навчання
--
навчальні дисципліни
--
уроки зарубіжної літератури
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)