Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно-зорієнтоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бацюсь, Р.
    Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) [Текст] / Раїса Бацюсь // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 39-41
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- алгоритм -- мета -- цілі уроку -- рефлексія -- рольова гра
Анотація: Автор методичної розробки пропонує читачам алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей. Наведені учнівські відповіді засвідчуюють результативність представленої методики.


Дод.точки доступу:
Липа, Іван Львович (український громадський і політичний діяч, письменник ; 1865-1923) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Тиндикевич, І.
    Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольорові миші" : урок української літератури в 6 класі [Текст] / І. Тиндикевич // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 40-43
ББК 74.268.3Укр
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- рефлексія -- авторський задум -- цілі -- мета -- ім'я уроку -- асоціювання -- передбачення -- деталізація
Анотація: Представлено план уроку української літератури, побудованого на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Запропоновано систему методів, прийомів, видів робіт,які забезпечують реалізацію зазначених цілей, осягнення учнями авторського задуму,теми й ідеї твору, ролі художніх засобів.


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Черуха, Ірина
    Поетичність твору-опису (урок словесності у 5 класі) [Текст] / Ірина Черуха // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 31-32
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
словесність -- особистісно-зорієнтоване навчання -- розвиток мовлення -- творчі здібності -- обрізно-художнє
Анотація: Представлено розробку уроку розвитку мовлення, побудовану на основі авторського курсу "Словесність" з урахуванням вимог особистісно-зорієнтованого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Юрій
    Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська література--Вивчення--Образи-персонажі
Кл.слова (ненормовані):
феноменальне -- рівні феноменальної виразності -- образ-персонаж -- класифікація -- градація -- художня роль -- особистісно-зорієнтоване навчання
Анотація: У статті накреслено окремий спосіб вивчення образів-персонажів на основі особливостей їх феноменалізації. Автор матеріалу розкриває потенціал такого підходу для активізації особистісного сприйняття учнями літературних героїв, демонструє це на матеріалі конкретних художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)