Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно-орієнтоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Федорова, Н.
    Технологія особистісно орієнтованого навчання - один із елементів модернізації педагогічних умов для розкриття обдарованості дитини [Текст] / Н. Федорова // Рідна школа. - 2009. - № 4. - С. 62-65
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Зайцев, С. В.
    Ситуация выбора как средства диагностики учебной мотивации и самооценки у младших школьников [Текст] / С. В. Зайцев // Вопросы психологии. - 2009. - N 5. - С. 54-63 . - ISSN 0042-8841
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- особистісно-орієнтоване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Лузік, Ельвіра.
    Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі [Текст] / Е. Лузік, І. Борець // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 33-38. - Бібліогр.: с. 38 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Технічна

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- компетентності ключові -- фахівці авіатранспортних підприємств -- особистісно-діяльнісний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- проблемний підхід
Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основі виявлення його індивідуальних особливостей.


Дод.точки доступу:
Борець, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Романюта, Н. Н.
    Работа с аутентичным текстом на уроке немецкого языка [Текст] / Н. Н. Романюта // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 11. - С. 15-18. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
аутентичний текст -- особистісно-орієнтоване навчання -- вміння говоріння

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Грибанова, К. И.
    "Персональная" грамматическая компетенция: миф или реальность? [Текст] / К. И. Грибанова // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 3. - С. 17-19. - Библиогр.: с. 19 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- схеми -- малюнки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Гривко, Антоніна.
    Підручник у системі компетентнісного навчання [Текст] / Антоніна Гривко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Засоби навчання--Підручники та посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компетентнісний підхід -- компетентність -- функції підручника -- зміст підручника -- моделювання -- особистісно-орієнтоване навчання
Анотація: У статті розглянуто підручник як носій змісту і засіб організації навчання з погляду компетентнісного підходу, окреслено його роль і функції в процесі формування предметних і ключових компетентностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ярмолюк, Алла
    Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- писемне мовлення -- саморозвиток учня -- вивчення синтаксису
Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9-х класів у процесі навчання української мови; згруповано види помилок за визначеними критеріями, надано характеристику вправ на вдосконалення писемного мовлення.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Голуб, Ніна
    Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- підхід до навчання -- мотивація навчання української мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Кучеренко, Ірина
    Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно-орієнтоване навчання -- учитель-словесник -- діалогізація навчання
Анотація: В статті розглянуто сутність і особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти. Схарактеризовано засадничу тенденцію сучасної філософії освіти - особистісну орієнтованість процесу навчання, що створює необхідні умови для формування індивідуальної мовної особистості кожного учня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Левандовська, Людмила.
    Використання комп'ютерних технологій на заняттях англійської мови як стимул мовленнєвої активності та професійної компетенції [Текст] / Людмила Левандовська // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 126-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційні технології--Вищі навчальні заклади
   Іноземні мови--Методи навчання--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- особистісно-орієнтоване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Джереловський, Володимир.
    Роль мотивації у навчанні математики майбутніх фахівців у Вінницькому транспортному коледжі [Текст] / Володимир Джереловський // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 274-276. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мотивація навчання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
зовнішня мотивація навчання -- внутрішня мотивація навчання -- особистісно-орієнтоване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)