Пошуковий запит: (<.>K=особистісно-орієнтоване навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
|
Федорова, Н. Технологія особистісно орієнтованого навчання - один із елементів модернізації педагогічних умов для розкриття обдарованості дитини [Текст] / Н. Федорова> // Рідна школа. - 2009. - № 4. - С. 62-65
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Зайцев, С. В. Ситуация выбора как средства диагностики учебной мотивации и самооценки у младших школьников [Текст] / С. В. Зайцев> // Вопросы психологии. - 2009. - N 5. - С. 54-63
. - ISSN 0042-8841 Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- особистісно-орієнтоване навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Лузік, Ельвіра. Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі [Текст] / Е. Лузік, І. Борець> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 33-38. - Бібліогр.: с. 38
. - ISSN 1682-2366ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Технічна Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- компетентності ключові -- фахівці авіатранспортних підприємств -- особистісно-діяльнісний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- проблемний підхід Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основі виявлення його індивідуальних особливостей.
Дод.точки доступу: Борець, Ірина Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Романюта, Н. Н. Работа с аутентичным текстом на уроке немецкого языка [Текст] / Н. Н. Романюта> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 11. - С. 15-18. - Текст рос., нім.
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): аутентичний текст -- особистісно-орієнтоване навчання -- вміння говоріння
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Грибанова, К. И. "Персональная" грамматическая компетенция: миф или реальность? [Текст] / К. И. Грибанова> // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 3. - С. 17-19. - Библиогр.: с. 19
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтоване навчання -- схеми -- малюнки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Гривко, Антоніна. Підручник у системі компетентнісного навчання [Текст] / Антоніна Гривко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.20 Рубрики: Педагогіка--Засоби навчання--Підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): підручник -- компетентнісний підхід -- компетентність -- функції підручника -- зміст підручника -- моделювання -- особистісно-орієнтоване навчання Анотація: У статті розглянуто підручник як носій змісту і засіб організації навчання з погляду компетентнісного підходу, окреслено його роль і функції в процесі формування предметних і ключових компетентностей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ярмолюк, Алла Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтоване навчання -- писемне мовлення -- саморозвиток учня -- вивчення синтаксису Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9-х класів у процесі навчання української мови; згруповано види помилок за визначеними критеріями, надано характеристику вправ на вдосконалення писемного мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Голуб, Ніна Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтоване навчання -- підхід до навчання -- мотивація навчання української мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Кучеренко, Ірина Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно-орієнтоване навчання -- учитель-словесник -- діалогізація навчання Анотація: В статті розглянуто сутність і особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти. Схарактеризовано засадничу тенденцію сучасної філософії освіти - особистісну орієнтованість процесу навчання, що створює необхідні умови для формування індивідуальної мовної особистості кожного учня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Левандовська, Людмила. Використання комп'ютерних технологій на заняттях англійської мови як стимул мовленнєвої активності та професійної компетенції [Текст] / Людмила Левандовська> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 126-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційні технології--Вищі навчальні заклади Іноземні мови--Методи навчання--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікативні технології -- особистісно-орієнтоване навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Джереловський, Володимир. Роль мотивації у навчанні математики майбутніх фахівців у Вінницькому транспортному коледжі [Текст] / Володимир Джереловський> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 274-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мотивація навчання--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зовнішня мотивація навчання -- внутрішня мотивація навчання -- особистісно-орієнтоване навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
|