Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=парадигма освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Гірняк, Г.
Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2011. -
№ 3
. - С. 171-186. - Бібліогр.: 68 назв.
ББК
88.5
Рубрики:
Психологія--Соціальна
Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
навчально-книжковий комплекс
--
соціалізація
--
текст
--
знак
--
символ
--
змістовий модуль
--
парадигма
освіти
--
модульно-розвивальний підручник
--
читацька діяльність
--
психокультурний розвиток
Анотація:
У статті на теретико-методологічному рівні спихологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз
парадигма
льного підгрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок, а також критеріально виокремлено та обгрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інтрументу.
Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Знайти схожі
>
2.
Окушко, Т.
Вектор спрямування позашкільної
освіти
у сучасних соціокультурних умовах [Текст] / Тетяна Окушко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. -
№ 2
. - С. 19-23. - Бібліогр.: с. 23
Рубрики:
Позашкільна освіта--Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання
--
система навчально-виховної роботи
--
соціально-педагогічні функції
--
парадигма
освіти
--
соціум
Анотація:
Автор розглядає поняття "соціальне виховання", розкриває соціально-педагогічні функції сучасної позашкільної
освіти
, які, по-перше, відповідають парадигмі
освіти
, запитам соціуму і вимогам сучасності, спрямовують процес навчання, виховання і розвитку дитини; а по-друге, виступають, за умови повноти здійснення, ознакою виховного соціокультурного середовища, розкривають зміст і перспективи розвитку позашкільної
освіти
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)