Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=парадигма освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гірняк, Г.
    Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 171-186. - Бібліогр.: 68 назв.
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
навчально-книжковий комплекс -- соціалізація -- текст -- знак -- символ -- змістовий модуль -- парадигма освіти -- модульно-розвивальний підручник -- читацька діяльність -- психокультурний розвиток
Анотація: У статті на теретико-методологічному рівні спихологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підгрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок, а також критеріально виокремлено та обгрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інтрументу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

2.


    Окушко, Т.
    Вектор спрямування позашкільної освіти у сучасних соціокультурних умовах [Текст] / Тетяна Окушко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: с. 23
Рубрики: Позашкільна освіта--Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання -- система навчально-виховної роботи -- соціально-педагогічні функції -- парадигма освіти -- соціум
Анотація: Автор розглядає поняття "соціальне виховання", розкриває соціально-педагогічні функції сучасної позашкільної освіти, які, по-перше, відповідають парадигмі освіти, запитам соціуму і вимогам сучасності, спрямовують процес навчання, виховання і розвитку дитини; а по-друге, виступають, за умови повноти здійснення, ознакою виховного соціокультурного середовища, розкривають зміст і перспективи розвитку позашкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)