Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=переструктурування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Губенко, А. В.
Переструктуирование как важный механизм творчества и научения [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. -
№ 4
. - С. 75-80. - Бібліогр. : 3 назв.
Рубрики:
Творчо-пізнавальна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
переструктурування
--
гештальт
Анотація:
У статті розглянуте питання переструктування проблемної ситуації як важливого механізму творчо - пізнавальної діяльності. Розкривається його сутність та пропонуються методичні вправи, які активізують здатність до творчого перестуктурування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Губенко, А. В.
Переструктуирование как важный механизм творческого обучения [Текст] / А. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. -
№ 7
. - С. 62-71. - Бібліогр. : 14 назв.
ББК
88
Рубрики:
Мислення творче--Психологія
Кл.слова (ненормовані):
Переструктурування
--
Творче
--
Мислення
--
Учні
Анотація:
У статті аналізується такий важливий механізм творчості як
переструктурування
. Висвітлюється комплекс методів розвитку творчого мислення школярів, які пов'язані з механізмом
переструктурування
. Доводиться, що евристичні методи навчання долають протиріччя між цілями і методами освіти, які існують в практиці навчального процесу, і сприяють його гуманізації. Розглядається ефективність застосування авторського курсу розвитку творчого мислення учнів середнього та старшого шкільного віку "Сходження до творчості". Розкриваються психодидактичні основи побудови шкільного розвивального курсу, які націлені на поетапний розвиток творчого мислення дітей й актуалізацію вищих креативних проявів інтелекту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Губенко, Олександр
.
Використання механізму
переструктурування
для розвитку інтелектуальної креативності учнів у процесі вивчення авторського курсу "Сходинки до творчості" [Текст] / О. Губенко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. -
№ 12
. - С. 26-30 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
159.922:37.015.3
Рубрики:
Середні навчальні заклади--Загальноосвітні школи--Україна
Педагогіка--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення
Анотація:
Серед головних цілей освіти і навчання можна назвати всебічний розвиток людської особистості та активізацію її творчого процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)