Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поведінка споживачів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Журило, В. В.
    Інтегрований підхід до моделювання поведінки споживачів на українському ринку товарів високих технологій [Текст] / В. В. Журило // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 38-44 (№7) : рис. - Бібліогр.: с. 44
Рубрики: Маркетингові дослідження--Дослідження споживачів
Кл.слова (ненормовані):
ринок високотехнологічних товарів -- поведінка споживачів -- мотивація споживачів -- модель ринкової поведінки споживачів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Прочан, А. О.
    Технології нейромаркетингових досліджень [Текст] / А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 139-142 : рис. - Бібліогр.: с. 141-142
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- психологія -- сприйняття -- торгівля -- бренд -- просування товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Тенденції купувальної поведінки і купування одягу [Текст] // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - С. 25-26 . - ISSN 0135-230X
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- маркетингові дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пчелянська, Г. О.
    Поведінка споживачів на продовольчому ринку: інституційний та маркетинговий підходи [Текст] / Г. О. Пчелянська // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 47-56 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Продовольчий ринок--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- поведінка споживачів -- інституційний підхід -- продовольчий ринок -- маркетинг партнерських відносин
Анотація: Мета статті - розкрити фактори впливу на поведінку споживачів на продовольчому ринку з використанням інституційного й маркетингового підходів та розробити напрями вдосконалення діяльності суб’єктів продовольчого ринку. Встановлено, що на поведінку споживачів впливатимуть інституційні й маркетингові чинники, такі як споживчі настрої населення, фактори формування конкурентних переваг для підприємства, діюча маркетингова концепція. Запропоновано заходи, необхідні для поліпшення інституційного середовища споживачів продовольчого ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)