Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=позиціонування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.


    Мельник, Т.
    Експортні стратегії України : позиціонування у глобалізованому торговельному просторі [Текст] / Т. Мельник // Економiст. - 2009. - N 12. - С. 56-59. - Библиогр.: с. 59
Кл.слова (ненормовані):
експорт -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бондаренко, М. П.
    Позиціонування України на міжнародному туристичному ринку [Текст] / М. П. Бондаренко // Економічний часопис - ХХІ. - 2011. - N 1/2. - С. 47-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
туристична індустрія -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Банщиков, П. Г.
    Модель формування ринкової позиції компанії [Текст] / П. Г. Банщиков, О. В. Грищенко, Я. Є. Паздрій // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 54-60 : рис. ; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Позиціонування компанії--Міцність конкурентної позиції
   Ринок--Моделювання ринку

Анотація: У статті запропоновано авторську модель формування кокурентної позиції компанії на ринку з урахуванням наявних сучасних рикових чинників впливу. Особливе місце в описаній моделі приділено новій категорії "міцність конкурентної позиції", яка дозволяє адекватно описати процеси "завоювання ринку" компаніями та їх протидії натиску один одного.


Дод.точки доступу:
Грищенко, О.В.; Паздрій, Я.Є.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гольцев, Д. Г.
    Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров [Текст] / Д. Г. Гольцев // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 61-68 : рис. ; табл. - На рос. мові. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Позиціонування товару--Моделювання
Анотація: У статті запропоновано модель позиціонування товару на ринку збуту, в основі якої лежить оцінювальна тривимірна матриця, що включає три основних властивості товару: якість, ціну, обмеження. Така модель дає широкі можливості для визначення позицій товару на ринку в процесі проведення маркетингових досліджень.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Чжу Шисон
    Конкурентоспособность белорусской обуви и предложения по расширению продаж [Текст] / Чжу Шисон // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 290-300 : табл.;граф. - На рос. мові. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка легкої промисловості--Виготовлення взуття--Маркетингові дослідження--Позиціонування товару--Білорусія
Анотація: У статті розглянуто сучасний стан конкурентоспроможності білоруського взуття, проаналізована частка взуттєвого ринку і його сегментування залежно від цінової категорії для головних учасників білоруського ринку, наведено динаміку розвитку індексу експортної конкурентоспроможності білоруського взуття. На прикладі взуттєвої галузі проаналізовано основні причини неконкурентоспроможоності білоруської промисловості та запропоновано шляхи підвищення її конкурентоспроможності.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Чумаченко, Андрій.
    Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50
Рубрики: Бренд--Позиціонування
   Соціальні мережі--Просування товару

   Інтернет-маркетинг

Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Нечипорук, С. В.
    Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства [Текст] / Нечипорук С. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 127 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- формування стратегій -- готельне господарство -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий комплекс -- сегментування -- вибір -- позиціонування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Звягінцева, О. Б.
    Основні принципи і закони маркетингу [Текст] / О. Б. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг--Принципи
Кл.слова (ненормовані):
маркетиногова діяльність -- товар -- гнучкість дій -- позиціонування -- ефективність маркетингу
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної дівяльності підприємств.


Знайти схожі

9.


    Стефанишин, В.
    Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефектино та креативно [Текст] / В. Стефанишин // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 38-44 : ил.
ББК 65.422
Рубрики: Сексуальність у рекламі
   Позиціонування професійного товару--Особливості

   Стратегія просування бренду

Анотація: Надані приклади вдалого позиціонування технічної продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Сундук, А. М.
    Позиціонування Закарпатської області в системі "Держава - глобальний вимір" [Текст] / А. М. Сундук // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 211-218 : табл., рис. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 65.9(4Укр)
Рубрики: Регіональна економіка України--Розвиток регіону--Взаємодія з зовнішнім середовищем--Закарпатська обл.
Анотація: У статті розглянуто питання взаємодії соціально-економічної системи Закарпатської області із зовнішніми глобальними явищами. Сформовано методичні підходи до розрахунку рівня взаємодії, що дало змогу визначити основні показники й особливості цих процесів. Пропонуються базові вектори організації контролю розвитку взаємодій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Ковтун, Н. В.
    Оцінка потенціалу та моделювання розвитку економіки України за видами діяльності [Текст]. . Ч. 2. Моделювання розвитку національної економіки на сучасному етапі на основі позиціонування видів економічної діяльності / Н. В. Ковтун, А. І. Ігнатюк // Статистика України. - 2012. - № 1. - С. 28-34. - Библиогр.: с. 34 (1 назв.)
ББК 60.6 + 65.9(4Укр)
Рубрики: Економічна діяльність--Типологія
   Типологічне групування

   Статистичний аналіз--Національна економіка

Кл.слова (ненормовані):
Позиціонування -- Стандартизація
Анотація: У статті побудовано зведений рейтинг видів економічної діяльності. Здійснено їх позиціонування за показниками продуктивності, оплати праці, рентабельності, рівня розвитку та ефективності діяльності. Надано характеристику моделі розвитку національної економіки на сучасному етапі.


Дод.точки доступу:
Ігнатюк, А. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Волков, Е. Н.
    Разумная и реалистичная технология человекопользования : GPS для клиента. [Текст] / Е. Н. Волков // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 11. - С. 63-65
Рубрики: Психотерапія --GPS (глобальна система позиціонування)
Анотація: Автор статті розповідає про ринок психологічних послуг та засіб GPS (глобальна система позиціонування).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Стегній, О. Г.
    Тенденції соціальних змін в Україні та Європі за даними Європейського соціального дослідження [Текст] : наукове повідомлення на засіданні Президії НАН України 26 вересня 2012 року / О. Г. Стегній // Вісник Національної академії наук України. - 2012. - № 11. - С. 24-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 60.5
Рубрики: Соціальні процеси в Україні--Дослідження
   Соціологічні дослідження--Соціальні зміни--Україна--Європа

   Європейська інтеграція України--Перспективи розвитку

Кл.слова (ненормовані):
рівень демократизації -- політико-ідеологічне позиціонування -- оцінка соціально-економічного становища -- ціннісні засади масової свідомості -- євроінтеграція
Анотація: Участь укр. соціологів у Європейському соціальному дослідженні дозволяє здійснити науково обгрунтований аналіз соціально-політичних процесів у нашій країні в контексті європейських соціальних змін, змалювати цілісний соціальний портрет населення України в зіставленні з більшою частиною населення Європи. Порівняльний аналіз емпіричних даних виявив об'єктивні передумови для приєднання України до ЄС, проте головною її проблемою на шляху євроінтеграції залишаються низькі, порівняно з цими країнами, показники задоволення соціально-економічним становищем, а також атмосфера невпевненості в достатній дієздатності та ефективності основних державних інститутів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Громова, Я. А.
    Стратегічне маркетингове позиціонування металургійної галузі України на світовому ринку і перспективи її розвитку [Текст] / Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 72-82 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв
ББК 65.305.5
Рубрики: Економіка промисловості України--Металургійна промисловість
Анотація: У статті проаналізовано стан і основні перспективи розвитку металургійної галузі України у контексті її ефективності на світовому ринку металу, запропоновано модель стратегічного позиціонування металургійних активів країни та можливі напрями міжнародного маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Мезецька, К. Ю.
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) [Текст] / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : рис. - Бібліогр.: с. 190
Рубрики: Соціокультурна інфраструктура
Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- бренд -- брендинг -- позиціонування бренда -- маркетингова діяльність -- стратегії позиціонування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Дергоусова, Алла Олександрівна.
    Позиціонування залізничного транспорту на ринку туристичних послуг [Текст] / А. О. Дергоусова // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 12. - С. 4-7. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 39+65
Рубрики: Туризм--Подорожі--Туристична індустрія--Україна
   Підприємства--Банкрутство--Господарське право--Конкуренція

   Транспорт--Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
позиціонування, туризм, залізничний транспорт, залізничні туристичні подорожі, конкуренція
Анотація: В роботі розглянуто важливість позиціонування продукції підприємста на ринку в умовах конкуренції. Сформовано позицію залізничних туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.


Знайти схожі

17.


    Козак, Л. В.
    Диференціація за якістю як чинник ефективності стратегій позиціонування зернової продукції в Україні [Текст] / Л. В. Козак // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 12. - С. 113-121 : рис. - Бібліогр.: с. 121
Рубрики: Продовольчі ресурси--Органічна продукція
Кл.слова (ненормовані):
якість сільськогосподарської продукції -- зерно -- аграрний бізнес


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Мороз, Володимир.
    Результативність та ефективність як характеристики російської моделі управління: особливості позиціонування та розвитку [Текст] / Володимир Мороз // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - №12. - С. 40-47 : табл. - Бібліогр.: 15 назв
Рубрики: Економічна теорія--Управління економікою--Російська модель управління--Українська модель
Анотація: У статті проаналізовано загальні характеристики російської моделі управління та з'ясовано напрями їх кореляції з категоріальним змістом тлумачень ефективності та результативності. Крім того, обґрунтовано припущення про існування певних суперечностей у перспективі функціонування та розвитку об'єктів управління в межах існуючої управлінської парадигми. Наведено висновки щодо ступеню відповідності російської моделі управління основним принципам ринкової системи господарювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Тарасенко, Олена.
    Процес вибору атрибутів позиціонування товару [Текст] / О. Тарасенко, О. Черненко // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 3. - С. 34-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
репозиціонування -- інтернет-опитування -- підприємство "Венето"


Дод.точки доступу:
Черненко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Хентшель, Г.
    Мовний ландшафт Центральної України: українська мова, російська мова, "суржик" (уживання- мовна компетенція- національне позиціонування) [Текст] / Г. Хентшель, О. О. Тараненко // Мовознавство. - 2015. - № 4. - С. 3-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовна ситуація--Україна
Анотація: У статті, яка грунтується на даних соціологічного опитування 1400 респондентів у містах центральних областей України, розглядається функціонування в цьому ареалі трьох мовних кодів- (власне) української мови, російської мови і українсько-російського змішаного мовлення з особливою увагою до останнього- з погляду ставлення до них опитуваних та їхніх оцінок.


Дод.точки доступу:
Тараненко, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)