Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=прийоми запам'ятовування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Марців , О. І.
    Вчимо столиці швидко, легко і назавжди [Текст] / О. І. Марців // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 14-16
ББК 74.262.68
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
географія -- вивчення -- методи запам'ятовування -- прийоми запам'ятовування
Анотація: У статті йдеться про засвоєння географічного матеріалу за допомогою методів запамятовування. Краще спрямовувати дитину на використання своєї уяви, ніж примушувати зубрити шкільну програму (уявляти, а не зазубрювати).

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Таранушенко, Т.
    Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів [Текст] / Тетяна Таранушенко // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 38-40
ББК 74.202.21
Рубрики: Педагогіка--Індивідуальне навчання
   Педагогіка--Початкове навчання

   Процес навчання в початковій школі

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- індивідуальне навчання -- самостійність учнів -- прийоми запам'ятовування -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються аспекти організації пізнавальної діяльності в процесі навчання молодших школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Греб, М.
    Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вікові особливості студентів -- види класифікацій пам'яті -- увага -- мислення -- завдання для студентів -- прийоми запам'ятовування -- методика навчання лексикології
Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Фурманська, О.
    Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна освітня траєкторія -- обдаровані діти -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль -- прийоми запам'ятовування -- здібні діти
Анотація: Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)