Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=прийоми запам'ятовування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Марців , О. І.
Вчимо столиці швидко, легко і назавжди [Текст] / О. І. Марців > // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. -
№ 11
. - С. 14-16
ББК
74.262.68
Рубрики:
Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
географія
--
вивчення
--
методи
запам
'
ятовування
--
прийоми
запам
'
ятовування
Анотація:
У статті йдеться про засвоєння географічного матеріалу за допомогою методів
запам
ятовування
. Краще спрямовувати дитину на використання своєї уяви, ніж примушувати зубрити шкільну програму (уявляти, а не зазубрювати).
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Таранушенко, Т.
Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів [Текст] / Тетяна Таранушенко> // Початкова школа. - 2015. -
№ 6
. - С. 38-40
ББК
74.202.21
Рубрики:
Педагогіка--Індивідуальне навчання
Педагогіка--Початкове навчання
Процес навчання в початковій школі
Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація
--
індивідуальне навчання
--
самостійність учнів
--
прийоми
запам
'
ятовування
--
молодші школярі
Анотація:
У статті розглядаються аспекти організації пізнавальної діяльності в процесі навчання молодших школярів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Греб, М.
Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики:
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Українська мова--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність
--
вікові особливості студентів
--
види класифікацій пам'яті
--
увага
--
мислення
--
завдання для студентів
--
прийоми
запам
'
ятовування
--
методика навчання лексикології
Анотація:
У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Фурманська, О.
Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 5
. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
373-056.45
Рубрики:
Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна освітня траєкторія
--
обдаровані діти
--
морфологічні ознаки
--
синтаксична роль
--
прийоми
запам
'
ятовування
--
здібні діти
Анотація:
Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)