Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=принципи шкільної риторики<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Нищета, В.
Принципи
вивчення
риторики
в загальноосвітній школі [Текст] / Володимир Нищета> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 1
. - С. 16-20.
Рубрики:
Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
шкільна риторична освіта
--
принципи
шкільної
риторики
--
риторична компетентність
Анотація:
У статті окреслено низку специфічних принципів
шкільної
риторики
, цілеспрямована реалізація яких в поєднанні із загальнодидактичними та методичними (частково дидактичними) принципами стане запорукою формування риторичної компетентності школярів. У дослідженні також проілюстровано комплексну (дидактичну, діалектичну, стнергетичну, когерентну) взаємодію принципів вивчення
риторики
в загальноосвітній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Нищета, В.
Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність [Текст] : програма дослідно-експериментального навчання української мови / Володимир Нищета> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 66-73. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Риторика--Методика
Українська мова--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
мета дослідно-експериментального навчання
--
проблемний проектний та риторичний підходи
--
принципи
шкільної
риторики
--
етапи навчання
--
програма навчання
--
5-9 класи
--
мовленнєва змістова лінія
Анотація:
Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання,
принципи
шкільної
риторики
. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)