Пошуковий запит: (<.>K=проблемна ситуація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
|
Сорокіна, Л. "Нехудожнє" зображення чи художнє викриття? : проблемний урок у 9 класі : [за "Народними оповіданнями" Марка Вовчка] [Текст] / Лариса Сорокіна> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 17-22. - Зміст: "Народні оповідання" ("Козачка") / Вовчок Марко.
Рубрики: Українська література--Марко Вовчок (Вілінська Марія Олександрівна) (1833-1907 рр.) Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): історія створення оповідань -- ідейно-художній аналіз оповідання "Козачка" -- осуд кріпацтва -- проблемна ситуація -- робота в групах -- Вовчок М. Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Народні оповідання" Марка Вовчка - "нехудожнє" зображення нетипових епізодів із кріпацького життя чи художнє викриття кріпосницької системи?". Мета даного уроку - за допомогою технології проблемного навчання висвітлити значення творчості М. Вовчка, надати ідейно-художній аналіз твору, розвивати в учнів дослідницькі навички.
Дод.точки доступу: Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Семёнов, И. Н. Роль рефлексии в самоорганизации и развитии сознания личности в профессиональном образовании [Текст] / И. Н. Семёнов, М. Ю. Двоеглазова> // Мир психологии. - 2011. - № 2. - С. 131-142. - Библиогр.: с. 142
Рубрики: Психологія освіти Професійна освіта--Психологія Кл.слова (ненормовані): самоорганізація -- особистість -- індивідуальність -- проблемна ситуація -- менталітет -- професійна освіта -- рефлективна психологія
Дод.точки доступу: Двоеглазова, М. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Жук, А. За законом Джунглів. За казкою Р. Кіплінга "Мауглі" [Текст] / А. Жук> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 1 (січень). - С. 30-31
ББК 74.268.3 Рубрики: Зарубіжна література--Літературні казки--Загальноосвітні навчальні заклади Письменники англійські, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- проблемна ситуація -- експрес-оптування -- Кіплінг Дж. Р.
Дод.точки доступу: Кіплінг, Джозеф Редьярд (англійський письменник, перший англійський нобелівський лауреат з літератури ; 1865-1936 ) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бондарук, І. Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів / І. Бондарук> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): технології -- критичне мислення -- компетентнісний підхід -- аналіз -- розуміння -- оцінка -- дослідження -- проблемна ситуація Анотація: У статті зосереджується увага на формуванні навичок критичного мислення учнів. Із цією метою аналізуються можливості шкільних курсів історії в розвитку критичного мислення учнів ЗНЗ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Реалізація компетентнісного підходу в навчальній діяльності (Із досвіду Новопсковської ЗОШ І-ІІІ ст., Луганська обл.) [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - Вкладка. - С. 13-16
ББК 74.202.4 Рубрики: Навчання--Іновації--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): проблемна ситуація -- діяльність учнів -- формування компетенцій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Колтухова, Ирина Научные методы и школьная практика: инновационная методика Б. С. Дыхановой [Текст] / Ирина Колтухова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2012. - № 4. - С. 57-60. - Библиогр.: с. 60
ББК 74.268.3 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): філологічний аналіз -- художній текст -- проблемна ситуація -- схеми Анотація: В статье рассматривается актуальная проблема современной методики преподавания литературы в школе - последовательное внедрение методов научного анализа литературного произведения, системное применение авторской технологии Б. С. Дыхановой в работе с учащимися средних и старших классов на основе принципов, выработанных классической методикой.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Леонтьев, А. А. Мышление на иностранном языке как психологическая и методическая проблема [Текст] / А. А. Леонтьев> // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 8. - С. 73-78. - Библиогр.: с. 78
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): проблемна ситуація -- психічна активність -- нейропсихологічні дані
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Зайцева, І. В. Вправи для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій [Текст] / І. В. Зайцева ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 31-44. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 44
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): дискусія -- проблемна ситуація -- підсистема вправ Анотація: У статті представлена підсистема вправ для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій, виділено й описано етапи навчання дискусії, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Хроменко, І. Проблемно-тематичний аналіз твору [Текст] : заняття № 3 / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 22-28.
ББК 74+83 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Літературознавство--Аналіз художнього твору Українська література--Інтегрований урок Кл.слова (ненормовані): "пекуча" проблема твору -- проблемна ситуація -- проблемні завдання -- етика -- технологія проблемного навчання -- приклади проблемних ситуацій -- В. Нестайко (інтегрований урок) Анотація: Третє тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику такого методу аналізу художнього твору, як проблемно-тематичний. Автор пропонує конспект уроку за твором В. Нестайка "Дивовижні пригоди в 6-Б" та фрагменти інших уроків з метою демонстрації методики даного аналізу.
Дод.точки доступу: Нестайко, Всеволод Зіновийович (український дитячий письменник, прозаїк ; 1930-2014) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Рондяк, Л. Проблемне навчання на заняттях з педагогіки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації: методичний аспект [Текст] / Лариса Рондяк> // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 34-38.
ББК 74.48(4Укр) Рубрики: Освіта--Коледж--Проблемне навчання Освіта--Коледж--Підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- проблемна ситуація -- проблемна лекція -- проблемний семінар -- творчо-проблемні завдання -- майбутні вчителі початкових класів Анотація: У статті обґрунтована перспективність проблемного навчання, а також фактори, що гальмують його активне впровадження у практику навчання студентів. Досліджуються методичні аспекти проблемного навчання на заняттях з педагогіки з майбутніми вчителями початкових класів. Автором розроблено алгоритм підготовки та проведення проблемної лекції, прийоми створення проблемних ситуацій, творчо-проблемних завдань, методику підготовки проблемного відеосемінару.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>11.
|
Серія уроків із розвитку творчої компетентності молодших школярів [Текст]> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2015. - № 22. - С. 17-41 : іл. - Зміст: Звуковий аналіз слів. Навчання грамоти ; Про цифри 1-10. Додавання і віднімання в межах 10. Літр. задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел ; Зв'язок прикметників з іменниками. Українська мова. 3-й клас ; Рід іменників. Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників ; В.О. Сухомлинський "Який слід повинна залишити людина на землі?" ; Зимові розваги. Обчислення площі прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу
Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки Початкова освіта--Компетентісний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Корицька, Г. Реалізація проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології [Текст] / Галина Корицька, Ірина Подлєсна> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання Кл.слова (ненормовані): веб-квест технологія -- проблемно-пошукова діяльність -- проблемна ситуація -- дослідницька діяльність -- ІК-технології -- онлайнові ресурси Анотація: У статті розглянуто можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів у процесі навчання української мови. Виокремлено етапи впровадження технології, визначено дидактичні функції онлайнових ресурсів.
Дод.точки доступу: Подлєсна, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Петрик, О. Проблемна ситуація як фактор мотивації вивчення української мови молодшими школярами [Текст] / Ольга Петрик> // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 44-46. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): проблемна ситуація -- методи створення проблемної ситуації -- етапи розв'язування проблемних задач Анотація: У статті викладено основні положення про проблемну ситуацію як важливий фактор формування пізнавальних інтересів, а отже, і формування мотивації вивчення української мови молодшими школярами. Наведено методи створення проблемної ситуації, окреслено правила їх створення, описано психологічну діяльність учнів на основних етапах розв'язування проблемних задач.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Тихончик, Юлія. Ой, який чудовий я ! Проект взаємодії з дітьми молодшої групи [Текст] / Ю. Тихончик, Л. Розуменко> // Палітра педагога. - 2016. - № 6. - С. 18-21 : фот. - Зміст: Шляхи реалізації проекту
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Валеологія Освітні технології--Проектна діяльність--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): рухливі ігри -- дидактичні ігри -- спостереження -- сюжетно-рольова гра -- проблемна ситуація -- створення колажу -- домашнє завдання -- самомасаж Анотація: Запорука успішних стосунків з іншими - розуміння себе, усвідомлення своїх емоцій, фізичних можливостей та творчих здібностей. Під час розгортання проекту валеологічного спрямування малюки пізнають себе і вчаться розуміти інших, діяти разом, а ще засвоюють правила здорового способу житття. Представлена розробка мотивує малят до колективної діяльності і допомагає налагодити дружні контакти між різними віковими групами дитсадка.
Дод.точки доступу: Розуменко, Леся Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Варецька, О. Формування соціально-економічної компетентності молодших школярів [Текст] / Олена Варецька> // Початкова школа. - 2017. - № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання--Процес навчання Економіка--Початкове навчання--Початки економіки Кл.слова (ненормовані): обмін (бартер) -- проблемна ситуація -- ключові і предметні компетентності Анотація: У статті представлено перелік ключових компетентностей як молодших школярів, так і для навчання упродовж життя задекларовано соціальну та економічну компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Дмітрієнко, Н. Є. Застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів на заняттях з англійської мови [Текст] / Н. Є. Дмітрієнко, А. І. Петрова> // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 29
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): проблемна ситуація -- непроблемна ситуація -- види проблемних ситуацій Анотація: Стаття присвячена питанню застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх вчителів на заняттях з англійської мови. Авторами детально висвітлено характерні риси, особливості та види проблемних ситуацій, що застосовуються для формування іншомовної комунікативної компетентності, а також охарактеризовано основні вимоги, правила і способи створення та застосування проблемних ситуацій. У статті здійснено порівняльний аналіз створення проблемних і непроблемних ситуацій, наведено приклади таких ситуацій згідно з тематикою навчального плану дисципліни "Англійська мова для професійного спілкування" для студентів педагогічних спеціальностей. Докладно описано послідовність застосування проблемних ситуацій у процесі вивчення теми, а також технологію й етапи їх опрацювання майбутніми вчителями на занятті з англійської мови.
Дод.точки доступу: Петрова, А. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Сьомченко, Наталія. Розвиток логічного мислення [Текст] : практ. поради вчителю математики / Наталія Сьомченко> // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 9. - С. 29-33 : табл. - Бібліогр.: с. 33
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): "математик зробить це краще" -- мислення -- методи і прийоми розвитку логічного мислення -- ситуаційні задачі -- система вправ із логічним навантаженням -- проблемна ситуація -- прийоми для формування мотивації -- дивуй -- відтермінована загадка -- асоціації на дошці -- пізнавальні завдання на протиставлення предметів -- порівняння властивостей геометричних фігур
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Кучеренко, Ірина. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська мова--Проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- проблемна ситуація -- проблемна вправа -- проблемне завдання -- проблемне запитання -- проблемна технологія уроку -- методика мови Анотація: Мета статті - проаналізувати особливості проблемного навчання як сучасної продуктивної технології навчання української мови; здійснити компаративний аналіз традиційної методики та технології проблемного навчання, схарактеризувати особливості проблемної технології сучасного уроку української мови, розробити шляхи її реалізації.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Філатова, С. Ю. Проблемні завдання з фізичної географії, 6-7 класи [Текст] / С. Ю. Філатова> // Географія та економіка в рідній школі. - 2020. - № 11. - С. 10-16. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Географія фізична--Проблемне начання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- проблемний метод навчання -- проблемна ситуація -- проблемні завдання -- розв'язання проблеми -- фізична географія Анотація: Розглянуто особливості впровадження проблемного навчання на уроках географії у 6-7 класах. Наведно низку проблемних завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|