Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=проблемне запитання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Бондаренко, Т.
Культура України в роки Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. [Текст] : [історія України, 11 кл.] / Тамара Бондаренко> // Історія України (Шкільний світ). - 2011. -
№ 37 (жовтень)
. - С. 17-23. - Бібліогр.: с. 23
Рубрики:
Історія України--Велика Вітчизняна війна--Методика викладання, 11 клас--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
фашисти
--
тип уроку
--
проблемне
запитання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Кучеренко, Ірина
.
Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 3
. - С. 14-21. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики:
Українська мова--
Проблемне
навчання
Кл.слова (ненормовані):
проблемне
навчання
--
проблемна ситуація
--
проблемна вправа
--
проблемне
завдання
--
проблемне
запитання
--
проблемна технологія уроку
--
методика мови
Анотація:
Мета статті - проаналізувати особливості проблемного навчання як сучасної продуктивної технології навчання української мови; здійснити компаративний аналіз традиційної методики та технології проблемного навчання, схарактеризувати особливості проблемної технології сучасного уроку української мови, розробити шляхи її реалізації.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)