Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=програмна акредитація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гармаш, Анатолій.
    Актуальні аспекти взаємовпливу якості вищої освіти та якості освітніх програм / А. Гармаш // Вища школа. - 2015. - № 2-3. - С. 43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Вища освіта--Професійно-технічна

Кл.слова (ненормовані):
якість освітніх програм -- програмна акредитація -- освітня програма -- акредитаційна агенція -- вища інженерна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу провідної ролі якості освітніх програм у забезпеченні якості вищої інженерної освіти. Актуалізується необхідність у комплексних заходах, які б дозволили цілеспрямовано вирішувати питання та проблеми забезпечення якості освітнх програм у вишах України на всіх управлінських рівнях. Було вивчено застосування системних методів провідних європейських та американських акредитаційних агенцій для оцінювання якості освіти та якості інженерних освітніх програм. На основі такого аналізу запропонована програма підготовки стейкхолдерів щодо оцінних процедур, зокрема програмної акредитації.


Знайти схожі

2.


    Скабурскієне, Нора.
    Забезпечення якості у вищій освіті: досвід Литви / Н. Скабурскієне, А. Серпатаускас // Вища школа. - 2015. - № 2-3. - С. 10-18
Рубрики: Вища освіта зарубіжних країн--Країни Балтії
   Вища освіта--Якість освіти

   Вища освіта--ІТ-освіта

Кл.слова (ненормовані):
програмна акредитація -- Литовський Центр SKVC
Анотація: У межах міжнародного семінару, організованого київським представництвом компанії Itera Consulting Ukraine, директор Литовського Центру SKVC та керівник відділу дослідження оцінки поділилися своїм досвідом в організації акредитації та відповіли на деякі питання, які найбільше хвилюють українських колег. Особливу увагу було приділено пріоритетам, якими повинні керуватися зовнішні експерти в оцінюванні якості освітніх програм і установ.


Дод.точки доступу:
Серпатаускас, Альмантас

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)