Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійне мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Рощіна, С.
    Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Професійні діалекти--Студенти--Педагогічні навчальні заклади
   Мовлення українське--Студенти--Педагогічні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- психофізіологічні основи мовлення -- формування мовлення студентів ВНЗ -- дикція -- артикуляція -- тонація
Анотація: У статті розглядаються питання формування професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ як особистісної якості майбутніх фахівців. Наведено характеристику психологічних особливостей та фізіологічних основ професійного мовлення педагогів, розглянуто зміст і значущість фонації, артикуляції, дикції, інтонації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Решетілова, О.
    Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями [Текст] / Оксана Решетілова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 92-95. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Термінологія--Методика
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- термінологічна лексика -- види робіт -- етапи засвоєння лексичної одиниці -- типологія вправ і завдань -- приклади завдань
Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемі пошуків ефективних шляхів засвоєння майбутніми документознавцями фахової термінології. Узагальнено досвід дослідження проблеми в сучасній педагогічній, психологічній й методичній літературі. Визначено особливості використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної термінології. Наведено приклади завдань, виконання яких сприятиме ознайомленню студентів з професійною лексикою.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Пентилюк, М.
    Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- мовленнєва діяльність -- студент -- професійне становлення -- компетентність -- компетенція -- професійне мовлення
Анотація: Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Попова, Л.
    Лексичні вправи як засіб формування професійного мовлення майбутніх документознавців [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 8-11. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- студенти нефілологічних факультетів ВНЗ -- лексичні вправи -- лінгводидактика -- документознавство -- стандарт -- кодифікація
Анотація: На підставі аналізу наукових досліджень з лінгводидактики узагальнено сформульовані науковцями визначення понять "вправи" і "лексичні вправи". Охарактеризовано види лексичних вправ на матеріалі текстів та лексикографічних видань, використання яких буде ефективним для формування професійного мовлення студентів - майбутніх документознавців. Дібрано вправи й обґрунтовано доцільність їх використання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Рик, О.
    Професійна лексика. Терміни. Роль фразеологізмів у професійному мовленні [Текст] / Орися Рик // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 46-49. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізми -- професійне мовлення -- професійна лексика -- міжпредметні зв'язки
Анотація: Мета: навчальна: правильно вживати слова - професіоналізми; розрізняти власне українські слова та слова іншомовного походження; визначити роль фразеологізмів у професійному мовленні; розвивальна: розвивати навички усного монологічного та діалогічного мовлення учнів, уміння робити висновки; розвивати аналітичне критичне і образне мислення через використання проблемних ситуацій; виховна: виховувати любов до обраної професії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Дубовик, Світлана.
    Культура професійного діалогічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 15–18. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
культура професійного мовлення -- культура діалогічного мовлення -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- комунікативні якості -- типи діалогічних висловлювань -- побутовий діалог -- навчальний діалог -- художній діалог -- діалоговий діалог -- вчителі початкової школи
Анотація: Стаття висвітлює теоретико-практичні аспекти культури професійного мовлення вчителя початкової школи, розглядає питання щодо необхідності формування у педагогів діалогічного мовлення як одного з найважливіших складників їхнього професійного мовлення. У статті схарактеризовано особливості професійного діалогічного мовлення, які необхідно врахувати педагогові у процесі професійного спілкування, вимоги до комунікативних якостей професійного діалогічного мовлення вчителя, зумовлених насамперед функціями, які воно виконує в педагогічній діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Семеног, Олена.
    Термінологічна культура фахівця в об'єктиві українського лінгводидактичного дискурсу [Текст] / Олена Семеног // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Вища освіта--Підготовка вчителів мови і літератури

Кл.слова (ненормовані):
мовно-методична підготовка -- заклад вищої педагогічної освіти -- професійне мовлення -- термін -- термінологічна культура фахівця
Анотація: Здійснено огляд деяких питань термінологічної культури фахівця, вчителя-словесника як складника мовно-методичної підготовки в закладах вищої педагогічної освіти, представлених у словниках-довідниках з української лінгводидактики, наукових публікаціях дослідників українського лінгводидактичного дискурсу. Окреслено поняття "дискурс", "лігводидактичний дискурс", "професійне мовлення, "термінологічна культура фахівця".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Коломієць, Світлана.
    Впровадження міжпредметних зв'язків при викладанні дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)" [Текст] / Світлана Коломієць // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.) / Ін-т модернізації змісту освіти, Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж; ред. О. С. Домінський. - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 305-307. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Українська мова--Методи навчання--Вищі навчальні заклади
   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- міжпредметні зв'язки -- професійна майстерність -- коледжі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)