Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=професійне мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Рощіна, С.
Психофізіологічні основи розвитку професійного
мовлення
студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 11
. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.48
Рубрики:
Професійні діалекти--Студенти--Педагогічні навчальні заклади
Мовлення
українське--Студенти--Педагогічні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
професійне
мовлення
--
психофізіологічні основи
мовлення
--
формування
мовлення
студентів ВНЗ
--
дикція
--
артикуляція
--
тонація
Анотація:
У статті розглядаються питання формування професійного
мовлення
студентів педагогічних ВНЗ як особистісної якості майбутніх фахівців. Наведено характеристику психологічних особливостей та фізіологічних основ професійного
мовлення
педагогів, розглянуто зміст і значущість фонації, артикуляції, дикції, інтонації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Борисенко, В.
Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Розвиток
мовлення
Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань
--
комунікативні технології
--
професійне
мовлення
--
комунікативні ситуації
Анотація:
У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Решетілова, О.
Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями [Текст] / Оксана Решетілова> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 92-95. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська мова--Лексикологія--Термінологія--Методика
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
професійне
мовлення
--
термінологічна лексика
--
види робіт
--
етапи засвоєння лексичної одиниці
--
типологія вправ і завдань
--
приклади завдань
Анотація:
У статті зосереджено увагу на проблемі пошуків ефективних шляхів засвоєння майбутніми документознавцями фахової термінології. Узагальнено досвід дослідження проблеми в сучасній педагогічній, психологічній й методичній літературі. Визначено особливості використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної термінології. Наведено приклади завдань, виконання яких сприятиме ознайомленню студентів з професійною лексикою.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Пентилюк, М.
Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 4
. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики:
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Українська мова--Підготовка фахівців
Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість
--
мовленнєва діяльність
--
студент
--
професійне
становлення
--
компетентність
--
компетенція
--
професійне
мовлення
Анотація:
Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Попова, Л.
Лексичні вправи як засіб формування професійного
мовлення
майбутніх документознавців [Текст] / Людмила Попова> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 5
. - С. 8-11. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
професійне
мовлення
--
студенти нефілологічних факультетів ВНЗ
--
лексичні вправи
--
лінгводидактика
--
документознавство
--
стандарт
--
кодифікація
Анотація:
На підставі аналізу наукових досліджень з лінгводидактики узагальнено сформульовані науковцями визначення понять "вправи" і "лексичні вправи". Охарактеризовано види лексичних вправ на матеріалі текстів та лексикографічних видань, використання яких буде ефективним для формування професійного
мовлення
студентів - майбутніх документознавців. Дібрано вправи й обґрунтовано доцільність їх використання.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
6.
Рик, О.
Професійна лексика. Терміни. Роль фразеологізмів у професійному мовленні [Текст] / Орися Рик> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 46-49. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська мова--Лексикологія
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізми
--
професійне
мовлення
--
професійна лексика
--
міжпредметні зв'язки
Анотація:
Мета: навчальна: правильно вживати слова - професіоналізми; розрізняти власне українські слова та слова іншомовного походження; визначити роль фразеологізмів у професійному мовленні; розвивальна: розвивати навички усного монологічного та діалогічного
мовлення
учнів, уміння робити висновки; розвивати аналітичне критичне і образне мислення через використання проблемних ситуацій; виховна: виховувати любов до обраної професії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Дубовик, Світлана
.
Культура професійного діалогічного
мовлення
сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик> // Початкова школа. - 2018. -
№ 5
. - С. 15–18. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
культура професійного
мовлення
--
культура діалогічного
мовлення
--
професійне
мовлення
--
професійне
спілкування
--
комунікативні якості
--
типи діалогічних висловлювань
--
побутовий діалог
--
навчальний діалог
--
художній діалог
--
діалоговий діалог
--
вчителі початкової школи
Анотація:
Стаття висвітлює теоретико-практичні аспекти культури професійного
мовлення
вчителя початкової школи, розглядає питання щодо необхідності формування у педагогів діалогічного
мовлення
як одного з найважливіших складників їхнього професійного
мовлення
. У статті схарактеризовано особливості професійного діалогічного
мовлення
, які необхідно врахувати педагогові у процесі професійного спілкування, вимоги до комунікативних якостей професійного діалогічного
мовлення
вчителя, зумовлених насамперед функціями, які воно виконує в педагогічній діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
8.
Семеног, Олена
.
Термінологічна культура фахівця в об'єктиві українського лінгводидактичного дискурсу [Текст] / Олена Семеног> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Вчитель
Вища освіта--Підготовка вчителів мови і літератури
Кл.слова (ненормовані):
мовно-методична підготовка
--
заклад вищої педагогічної освіти
--
професійне
мовлення
--
термін
--
термінологічна культура фахівця
Анотація:
Здійснено огляд деяких питань термінологічної культури фахівця, вчителя-словесника як складника мовно-методичної підготовки в закладах вищої педагогічної освіти, представлених у словниках-довідниках з української лінгводидактики, наукових публікаціях дослідників українського лінгводидактичного дискурсу. Окреслено поняття "дискурс", "лігводидактичний дискурс", "
професійне
мовлення
, "термінологічна культура фахівця".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Коломієць, Світлана
.
Впровадження міжпредметних зв'язків при викладанні дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)" [Текст] / Світлана Коломієць> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.) / Ін-т модернізації змісту освіти, Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж; ред. О. С. Домінський. - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. -
Вип. 1 (6)
. - С. 305-307. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378.147:811.161.2(045)
Рубрики:
Українська мова--Методи навчання--Вищі навчальні заклади
Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
професійне
мовлення
--
міжпредметні зв'язки
--
професійна майстерність
--
коледжі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)