Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=професійне самовиховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Гріньова, Ольга
.
Професійне
самовизначення старшокласників - одна з головних умов успішної кар'єри [Текст] / О. Гріньова> // Рідна мова. - 2013. -
№ 19
. - С. 96-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Старшокласники--
Професійне
самовизначення
Професійне
самовизначення--Старшокласники
Кл.слова (ненормовані):
професіограма
--
професійна спрямованість
--
професійне
самовиховання
--
професійні мотиви
--
міні-лекції
--
тренінги
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Прокопова, Олена
.
Система професійного самовдосконалення вчителів щодо роботи з обдарованими учнями [Текст] : дослідження / Олена Прокопова, Олена Кириченко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. -
№ 7/8
. - С. 47-100 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Структурні компоненти управлінської діяльності для професійного самовдосконалення ; Модель управління процесом професійного самовдосконалення вчителя щодо роботи з обдарованими дітьми ; Критерії ефективності педагогічного самовдосконалення ; Методи соціально-психологічного тренінгу вчителів щодо роботи з обдарованими дітьми ; Джерела поповнення загальнопедагогічних і спеціальних знань ; Зміст програми тренінгу з особистісногозростання педагогів
УДК
373-056.45(477)
Рубрики:
Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Харків, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
професійне
самовиховання
--
професійна самоосвіта
--
педагогічна майстерність
--
самопізнання
--
діагностика самоосвіти
--
самооцінка
--
неперервна професійна освіта
--
професійна самореалізація
--
професіоналізм вчителя
--
самовдосконалення
--
досвід роботи
Анотація:
Під час проведення дослідження у Харківському ліцеї № 149 розроблено і теоретично обгрунтовано системну модель організації професійного самовдосконалення вчителя для роботи з обдарованими дітьми.
Дод.точки доступу:
Кириченко, Олена
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)