Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=професіоналізми<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ситник, Л.
Терміни,
професіоналізми
, фразеологізми / Л. Ситник> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 12
. - С. 54-55
ББК
74
Рубрики:
Українська мова--Конспект уроку, 9 клас
Кл.слова (ненормовані):
лексика
--
стилі письма
--
терміни
--
коментоване письмо
--
фразеологізми
Анотація:
Представлено заняття з української мови з ознайомлення зі специфічною лексикою української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Рик, О.
Професійна лексика. Терміни. Роль фразеологізмів у професійному мовленні [Текст] / Орися Рик> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 46-49. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська мова--Лексикологія
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізми
--
професійне мовлення
--
професійна лексика
--
міжпредметні зв'язки
Анотація:
Мета: навчальна: правильно вживати слова -
професіоналізми
; розрізняти власне українські слова та слова іншомовного походження; визначити роль фразеологізмів у професійному мовленні; розвивальна: розвивати навички усного монологічного та діалогічного мовлення учнів, уміння робити висновки; розвивати аналітичне критичне і образне мислення через використання проблемних ситуацій; виховна: виховувати любов до обраної професії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)