Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=профілі навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Методичні рекомендації до
викладання предмета "Економіка" в 2011/12 навчальному році [Текст]> // Географія та основи економіки в школі. - 2011. -
№ 7/8
. - С. 6-7
Рубрики:
Економіка--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
профілі
навчання
--
програми
--
підручники
--
курси
Анотація:
Про вивчення економіки в школі, завдання шкільного предмета "Економіка". Подано методичні рекомендації для викладачів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бєсєдіна, І.
Профільне
навчання
й обдарованість / І. Бєсєдіна, Т. Яковенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 6
. - С. 18-21
ББК
74
Рубрики:
Профільне
навчання
Педагогіка--Обдаровані діти
Кл.слова (ненормовані):
профільна диференціація
навчання
--
принципи профільного
навчання
--
профілі
зація
навчання
--
форми організації профільного
навчання
--
базові предмети
--
профільні предмети
--
допрофільна підготовка
--
профілі
навчання
--
компетентність
--
загальні компетентності
--
фахові компетентності
Анотація:
В статті розкрито суть, мету, принципи профільного
навчання
, представлено теоертичний аналіз світового досвіду профільної диференціації
навчання
.
Дод.точки доступу:
Яковенко, Т.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)