Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=процес читання книги<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Кочерга, Олександр
.
Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : чутливість до читацької компетентності / Олександр Кочерга> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 11-15. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Українська мова--Навчання
читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність
--
читацькі навички
--
становлення компетентного читача
--
процес
читання
книги
--
читацькі можливості
--
вестибулярний апарат дитини
--
діапазон чутливості
--
психофізіологічні механізми
--
нейронні механізми
--
читацькі здібності
--
молодші школярі
Анотація:
У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання
процес
у
читання
в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до
процес
у
читання
учнями початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)