Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підручникотворення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Прихода, Я.
    Видавнича і мовна культура шкільних підручників [Текст] / Ярослава Прихода // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 9. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича справа--Підручникотворення
Анотація: Розглянуто шкільні підручники як важливий сегмент соціальної комунікації. Виявлено позитивні й негативні елементи у навчальних текстах, запропоновано деякі стратегії їхнього редакторського опрацювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

2.


    Надтока, О. Ф.
    Особистісно зорієнтований підручник з географії як одна з вимог сучасної освіти [Текст] / О.Ф. Надтока // Географія та основи економіки в школі. - 2012. - № 1. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.6
Рубрики: Педагогіка--Географія--Підручники--Навчальні програми
Кл.слова (ненормовані):
курикулум -- підручникотворення
Анотація: У статті розглядається проблематика підготовки підручників нового покоління на основі особистісно зорієнтованого навчання. Пропонуються шляхи оптимізації підручників географії.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мисан, В.
    Шкільний підручник історії: що домінує - традиція чи інновація? [Текст] / В. Мисан // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 9/10. - С. 7-12. - Бібліогр.: с. 12
ББК 63.3(4УКР)
Рубрики: Історія України--Підручники та посібники--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
українське підручникотворення -- традиційна школа -- традиційне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пономаренко, Ангеліна.
    Репрезинтація історичного контенту в підручниках з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів: підходи до аналізу [Текст] / А. Пономаренко // Освіта і управління. - 2012. - № 1. - С. 47-51. - Библиогр.: с. 50 (8 назв.)
ББК 74 + 81
Рубрики: Проблеми підручникотворення
   Українознавчий зміст

   Підручники--Українська мова

Анотація: У статті на прикладі підручників з української мови для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів окреслено загальні підходи до аналізу історичного контенту в навчально-методичних комплектах з української мови. Обгрунтовується висновок, що за підсумками апробації нового покоління цих підручників із залученням дидактичного досвіду підручникотворців-істориків мають бути вироблені критеріі відбору та методичні рекомендації щодо використання історичного контенту у навчальній літературі з української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Лелюх, Інна
    Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної [Текст] / Інна Лелюх // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 23-26. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 83.3 + 74.20
Рубрики: Українська література--Методична робота--Волошина Н.
Кл.слова (ненормовані):
методика літератури -- міжпредметні зв'язки -- підручникотворення
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні засади шкільної літературної освіти, розроблені в працях Н. Волошиної. Розкрито питання вивчення літератури у зв'язку з іншими видами мистецтва, особливості застосування міжпредметних зв'язків, упровадження новаторських ідей під час навчання української літератури в школі, створення підручників.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (українська вчена-методист у галузі методики викладання літератури ; 1940-2010) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Короб, Антоніна.
    Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів: понятійно-термінологічний аналіз та критерії впровадження у навчальний процес [Текст] / А. Короб // Освіта і управління. - 2012. - № 4. - С. 140-147. - Библиогр.: с. 146 (18 назв.)
ББК 74.20
Рубрики: Проблеми підручникотворення
   Навчальні видання

   Освітня галузь--Навчально-методичний комплект

Анотація: У статті досліджено навчальні видання, що використовуються в загальноосвітніх навчальних закладах. Спираючись на документальні джерела, зразки видавничої навчальної продукції, розглянуто процес впровадження навчальних видань, що є складовими навчально-методичного комплекту, в освітній процес, законодавчо-правові аспекти впровадження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Лелюх, І.
    Внесок Ніли Волошиної в розвиток українського підручникотворення [Текст] / І. Лелюх // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 13-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагоги українські--Волошина Ніла Йосипівна (1940-2010 рр.)
   Підручники--Українська література

   Філологічна освіта--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
Естетична природа літератури -- Шкільна літературна освіта -- Шкільні підручники
Анотація: У статті здійснено спробу розкрити внесок відомого українського методиста, професора Н. Волошиної у становлення та розвиток національного підручникотворення, зокрема розробку наукових засад. Схарактеризовано проблеми створення та впровадження теоретичного підгрунтя щодо написання навчальних видань для шкільної підготовки з літератури, що розроблені в працях науковця. Зосереджено увагу на ролі підручника як домінуючого засобу навчання та важливого чинника формування національної свідомості школярів, майбутніх розбудовників нашої держави.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (українська вчена-методист у галузі методики викладання літератури ; 1940-2010) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бондар, Л. С.
    Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202
Рубрики: Підручники--Історія--Початкова школа
Анотація: Розкрито загальні проблеми створення підручників для початкової школи (40-80-ті рр. XX ст.) через з'ясування суті поняття "підручник", а також визначено дидактичні засади підручникотворення.


Знайти схожі

9.


    Сидоренко, В. В.
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - № 5 (травень). - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
неперервна літературна освіта -- компетентний учень-читач -- науково-методичне забезпечення -- навчальна книга -- навчальна програма -- сучасний підручник -- підручникотворення -- читацька компетентність -- розвантаження навчальних програм і підручників -- літературна компетентність
Анотація: Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений актуальній проблемі розроблення науково-методичного забезпечення навчання української літератури в старшій школі з урахуванням суспільних і освітніх викликів, визначених Державним стандартом освітніх підходів і складників літературного компонента. Вияскравлено специфіку сучасного підручникотворчого процесу в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи, зокрема принцип економії в освіті (за Хосе Ортега-і-Гасетом). Виділено й схарактеризовано організаційні, психолого-педагогічні, методичні й технологічні умови розроблення навчальних книг нового покоління. З'ясовано інноваційні педагогічні функції підручника. Обґрунтовано вимоги до підручника з української літератури для старшої школи. Деталізовано творчі здібності старшокласників, що мають формуватися засобами сучасного підручника. Проаналізовано критерії культури мови сучасних підручників з української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Халімон, Наталія.
    Постать Лідії Деполович в українській освіті та культурі [Текст] / Н. Халімон // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 39-42 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Освіта--Історія--Методична робота--Чернігівська область (Україна)
   Вчителі--Історія--Чернігівська область (Україна)

   Земські школи--Історія--Ковчин, село Куликівського р-ну--Чернігівська область (Україна)

   Початкова освіта--Навчальні посібники--Історія--Україна

   Количівка, село (Чрг Чернігівський р-н)
    Ковчин, село Куликівського р-ну

Кл.слова (ненормовані):
букваристика -- комплексне навчання -- національне підручникотворення -- методика навчання грамоти -- вчителі Чернігівщини -- вдосконалення майстерності вчителя
Анотація: У статті проаналізовано педагогічні надбання вчителя-методиста 20-30-х рр. ХХ ст. із Чернігівщини, автора букваря, численних підручників і методик початкової освіти Л.П. Деполович.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Деполович, Лідія Платонівна (український педагог і методист початкової освіти ; 1869-1943) \про неї\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

11.


    Яценко, Таміла
    Теоретико-методичні концепти наукової творчості Олександри Бандури (до 100-річного ювілею вченого-методиста Олександри Михайлівни Бандури) [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 10-14. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
історія методики навчання української літератури -- аналіз художнього твору -- теорія шкільного підручникотворення -- учений-методист -- український літературознавець
Анотація: Розглянуто науковий доробок Олександри Михайлівни Бандури, авторитетного фахівця предметної методики.


Дод.точки доступу:
Бандура, Олександра Михайлівна (учений літературознавець, методист української літератури ; 1917-2010) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Романенко, Юлія.
    Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання [Текст] / Юлія Романенко, Юлія Балаховська // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 2. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби навчання--Електронні підручники
   Підручники шкільні--Українська мова

   Дистанційне навчання

   Електронні підручники--Загальноосвітні школи

   Українська література--Засоби навчання--Підручники та посібники

Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення -- електронні підручники -- критерії класифікації вимог до електронних підручників -- підручники для ЗНЗ


Дод.точки доступу:
Балаховська, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Пархоменко, Наталія.
    Вчимося обирати шкільний підручник [Текст] / Наталія Пархоменко // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 3-9.
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
шкільні підручники -- Нова українська школа -- навчально-методичне забезпечення -- українське підручникотворення -- інтегровані підручники -- критерії оцінювання підручників -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про вибір якісного шкільного підручника для Нової української школи, що сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу. Представлено інструктивно-методичні матеріали для проведення експертами експертиз електронних версій підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Гавриленко, Т. Л.
    Тенденції розвитку підручникотворення в початковій освіті в перше десятиліття державної незалежності України (1991-2001) [Текст] / Т. Л. Гавриленко // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 10 (27). - С. 37-49. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Історія педагогіки--Україна
   Початкова освіта--Історія

   Підручники--Історія--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальні книжки -- навчальні посібники -- навчальна література -- підручники -- початкова школа -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Розлуцька, Г. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Топузов, Олег.
    Якість підручників та навчальних посібників для Нової української школи [Текст] : [тези виступу] / Олег Топузов // Педагогiчна газета. - 2021. - травень - червень (№ 3). - С. 2 : фот.
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали
   Засоби навчання

   Підручники--Нова українська школа

Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення -- навчальні книги -- експертиза підручників -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)