Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підручник української мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Горошкіна, Олена
    Ідеї О. М. Біляєва в розвідках сучасних лінгводидактів і практичній діяльності вчителів [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методика--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактична спадщина -- типи уроків -- підручник української мови -- український методист
Анотація: У статті висвітлено, як методичні ідеї українського методиста О. М. Біляєва знайшли своє відображення в розвідках сучасних лінгводидактів і практичній діяльності вчителів. Особливу увагу приділено проблемі методів навчання української мови в школі, типи уроків, лінгводидактичної термінології. Акцентовано увагу на розробленні О. М. Біляєвим підручників української мови, концептуальних засад мовної освіти


Дод.точки доступу:
Біляєв, Олександр Михайлович (український мовознавець, методист ; 1925-2006) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Горошкіна, Олена.
    Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
підручник української мови -- функції підручника -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті окреслено функції підручника української мови, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформативну, рефлексійно-корекційну. Акцентовано на зміні пріоритетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації цієї функції в суспільних сучасних умовах, зокрема через збільшення питомої ваги електронної підтримки підручника. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань як практичного засобу пояснення явищ і розв'язання проблем, застосування досвіду успішних дій у конкретних ситуаціях. Визначено, що прикметною ознакою сучасного підручника української мови є спрямованість його на формування ключових і предметної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Новосьолова, Валентина
    Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісно спрямованого підручника української мови [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
підручник української мови -- ключові компетентності -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті розглядається проблема формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами підручника української мови. З'ясовано роль процесу розв'язування спеціально дібраних завдань для формування моральної сфери життя учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)