Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підсистема вправ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Долина, А. В.
    Підсистема вправ для удосконалення фонетичної компетенції майбутніх учителів англійської мови [Текст] / А. В. Долина ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехнічний ін-т" // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 26-31 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 31 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
фонетична компетентність -- підсистема вправ -- самостійна робота
Анотація: У статті розглядається підсистема вправ для удосконалення фонетичної компетенції майбутніх учителів англійської мови на старшому ступені навчання. Пропонуються етапи організації самостійної роботи студентів над удосконаленням вимови. Наводяться приклади до кожної із визначених груп та підгруп вправ, а також особливості їх реалізації у спеціальному мультимедійному комп'ютерному курсі.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Кочубей, Н. П.
    Підсистема вправ для інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи [Текст] / Н. П. Кочубей ; Глухів. нац. пед. ун-т імені О. Довженка // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 31-38 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 38 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- діалогічне мовлення -- підсистема вправ
Анотація: У статті представлено підсистему вправ для інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення. Виділені підетапи і групи вправ для інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення, наведені приклади вправ.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Скляренко, Н. В.
    Підсистема вправ для навчання майбутніх філологів монологу-доказу на основі художнього тексту [Текст] / Н. В. Скляренко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 57-61. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 61 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- монолог-доказ -- художній текст
Анотація: У статті розглядається підсистема вправ для навчання майбутніх філологів монологу-доказу на основі художнього тексту. З'ясовано основні вимоги до вправ, проаналізовано етапи формування навичок і вмінь продукування монологу-доказу, наведені приклади вправ, які майбутні філологи виконують під час навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Гурина, Н. В.
    Підсистема вправ для професійно орієнтованого навчання майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні [Текст] / Н. В. Гурина // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 41-50 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 50
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- вміння говоріння -- інтонаційні вправи
Анотація: У статі розглядається підсистема вправ для професійно орієнтованого навчання майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні. Визначено сновні критерії, положення побудови та реалізації підсистеми вправ для професійно орієнтованого навчання майбутніх учителів англійської мелодики; представлено визначення професійних інтонаційних і фонологічно-методичних умінь говоріння майбутнього вчителя.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Курило, Л. В.
    Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення [Текст] / Курило Л.В. ; Киів. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: с. 33
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- комплекс вправ -- етап навчання
Анотація: У статті розглядається питання створення підсистеми вправ для навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно-орієнтованого наукового писемного мовлення. Проаналізовано етапи навчання, релевантні для цієї підсистеми, чітко окреслено вимоги до вправ на рівні усіх обов'язкових компонентів:завдання, виконання завдання і контроль виконання завдання. Представлено приклалди вправ у межах комплексу вправ для навчання продукування тез доповідей відповідно до виокремлених етапів підсистеми

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Британ, Ю. В.
    Підсистема вправ для формування у майбутніх викладачів англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами Інтернет-ресурсів [Текст] / Британ Ю.В. // Іноземні мови. - 2013. - № 1. - С. 34-44 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 42 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетенція -- засоби Інтенет-ресурсів -- підсистема вправ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Зайцева, І. В.
    Вправи для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій [Текст] / І. В. Зайцева ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 31-44. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 44 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- проблемна ситуація -- підсистема вправ
Анотація: У статті представлена підсистема вправ для навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій, виділено й описано етапи навчання дискусії, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Ярошенко, О. В.
    Вправи для формування у майбутніх викладачів англійської мови професійно-орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні на основі кейс-методу [Текст] / О. В. Ярошенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 21-28. - Текст рос., англ. - Бібліогр.: с. 28 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- етап навчання -- вимоги до вправ
Анотація: У статті представлено підсистему вправ для формування у майбутніх викладачів професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовлені на основі кейс-методу. Визначено етапи навчання, в рамках яких реалізуються вправи, окреслено вимоги до них. Наведено приклади вправ у межах кейсів з окремих тем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Осадча, Н. В.
    Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства [Текст] / Н. В. Осадча // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 11-18. - Бібліогр.: с. 18 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
лінгвосоціокультурна компетентність -- класифікаця вправ -- підсистема вправ
Анотація: У статті представлено підсистему вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності старшокласників у процесі англомовного читання у курсі за вибором "Країнознавство". Уточнені етапи формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні країнознавчих текстів, проаналізовано групи вправ наведеної підсистеми. Описано приклади до кожної групи і підгрупи вправ, які відображають специфіку формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні країнозавчих текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Мартиненко, О. Є.
    Система вправ для формування англомовної компетентності в аудіюванні у майбутніх перекладачів в умовах дистанційного навчання [Текст] / Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 23-33. - Бібліогр.: с. 33 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- етапи навчаннч аудіювання -- дистанційне навчання
Анотація: У статті представлено систему вправ для формування англомовної компетентності в аудіюванні у майбутніх перекладачів в умовах дистанційного навчання. Описано цілі і завдання початкового, основного і просунутого етапів навчання аудіювання інтерв'ю, новин, оголошень коротких наукових текстів (уривків лекцій). Подано класифікацію груп і видів вправ для навчання аудіювання майбутніх перекладачів. Наведено приклади вправ для здобуття знань про різні жанри аудіотекстів, для ознайомлення з видами стратегій та стратегічними діями для подолання труднощів аудіювання текстів різних жанрів, для розвитку умінь глобального, детального, пошукового, критичного аудіювання специфічних аудитивних перекладацьких здібностей, для розвитку стратегій подолання труднощів аудіювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


    Бойко, Ганна Анатоліївна.
    Підсистема вправ для формування в майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні [Текст] / Г. А. Бойко // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 3-11
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- підготовчий етап -- рецептивно-репродуктивний етап
Анотація: У статті обгрунтовано підсистему вправ для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні студентів, що навчаються за спеціальністю 181 Харчові технології. Визначено етапи формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні в майбутніх фахівців з харчових технологій. Окреслено завдання кожного етапу. Наведено приклади вправ, які майбутні фахівці з харчових технологій виконують для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. Підсистема вправ реалізується за два етапи: підготовний і основний. Основний етап складається з рецептивно-репродуктивного, рецептивно-продуктивного та продуктивного підетапів. Підготовчий етап містить вправи, спрямовані на набуття студентами знань про типові ситуації професійного спілкування фахівців з харчових технологій, їхні комунікативні наміри, особливості невербальної поведінки, структуру монологічних висловлювань, уживання засобів міжфразового зв'язку. Вправи рецептивно-репродуктивного підетапу спрямовані на ознайомлення студентів зі зразками професійно орієнтованих монологів, усвідомлення їх структури, створення структурних елементів монологу. Вправи розроблено на основі дібраних автентичних професійно спрямованих англомовних відеотекстів. На рецептивно- продуктивному підетапі формуються вміння створення міні-монологів. На цьому підетапі представлено комунікативні вправи. Опорами на рецептивно-продуктивному підетапі є автентичні відеоматеріали та ключові слова. Метою продуктивного підетапу є формування вмінь висловлюватися на текстовому рівні. Вправи продуктивного підетапу належать до комунікативних. Опорами на цьому підетапі слугують комунікативні ситуації. Представлена підсистема вправ грунтується на попередніх науково-теоретичних напрацюваннях автора.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)