Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=пізнавальні ігри<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Жигайлова, Раїса
Ігри
як засіб екологічного виховання молодших школярів [Текст] / Раїса Жигайлова> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. -
№ 9
. - С. 71-79
ББК
74.200.5
Рубрики:
Екологічне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні
ігри
--
дидактичні
ігри
--
рольові
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Охріменко, Л.
Діалогічні методи навчання на уроках української мови в початкових класах [Текст] / Леся Охріменко> // Початкова школа. - 2015. -
№ 1
. - С. 29-33. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод навчання
--
еврестична бесіда
--
мовні завдання
--
пізнавальні
ігри
--
навчальні дискусії
Анотація:
У статті розглядається впровадження діалогічних методів навчання української мови в початкових класах. Висвітлюється взаємодія учителя з учнями, учня з іншими учнями у процесі оволодіння ними мовними явищами та формування в учнів мовних і мовленнєвих умінь. Розкриваються види діалогічних методів, серед яких провідними є діалог, еврестична бесіда,
пізнавальні
ігри
, навчальні дискусії.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Чумарна, Марія
.
Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / Марія Чумарна> // Початкова школа. - 2018. -
№ 10
. - С. 40-42.
Рубрики:
Педагогіка--Ігрове навчання
Кл.слова (ненормовані):
ігри
--
ігровий розвиток
--
методичні рекомендації
--
дитячі
ігри
--
ігрове середовище
--
пізнавальні
ігри
--
розвивальні
ігри
--
початкова школа
Анотація:
У статті розповідається про навчання дітей молодшого шкільного віку за допомогою ігор. До прикладу подано гру "Де лисичка?", в якій можуть брати участь і першокласники, й другокласники та гру "Слухай і впізнавай!"
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)