Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=рекламний контент<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Бучинська, Олена
.
Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / Олена Бучинська> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 4
. - С. 37-41 : фот.
Рубрики:
Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламний
контент
--
сексуальні символи
--
світові бренди
--
гендерні стереотипи
Анотація:
У сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. Авторка статті вважає, що сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Лилик, Ірина
.
2019: звіт про діяльність індустріального ґендерного комітету з реклами [Текст] / Ірина Лилик, Олена Бучинська> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 6
. - С. 52-58 : рис.
Рубрики:
Реклама--Ґендерна політика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна політика
--
рекламний
контент
--
дискримінація
Анотація:
2019 рік виявився дійсно насиченим для Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: було проведено декілька десятків тренінгів та семінарів в різних регіонах України, розглянуто декілька сотен скарг на дискримінаційну за ознакою статі рекламу, поновлено роботу у напрямку внесення змін до Закону України "Про рекламу", розпочато ефективну взаємодію із представниками адміністративних судів України.
Дод.точки доступу:
Бучинська, Олена
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)