Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламний ринок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Лилик, Ірина.
    Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 6-14 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
маркетологи -- бренди -- рекламний ринок -- топ-менеджмент
Анотація: 25 жовтня 2018 року відбувся Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами''. Авторка цієї статті особисто провела бесіди з маркетинг-директорами та рекламістами 32 компаній, реклами яких буи визнані Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами дискримінаційними. Спілкування з ними дало змогу виявити найпоширеніші помилки менеджменту, які, зрештою, і стали мотивами застосування останніми сексизму в рекламі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Оліфіренко, Лілія.
    Сучасні тенденції та перспективи розвитку медійного рекламного ринку України [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2018. - № 4. - С. 77-90 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 88-90
УДК
Рубрики: Реклама--Медійна продукція--Ринок (екон.)--Україна
Кл.слова (ненормовані):
рекламні підприємства -- рекламні агенції -- медіа ринок -- рекламний ринок -- рекламна діяльність -- медіа реклама -- інтернет реклама -- мультимедійний простір


Дод.точки доступу:
Письменюк, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Савицька, Наталія.
    Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів Food-маркетингу [Текст] / Наталія Савицька, Вікторія Евлаш // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 4-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 19-20
Рубрики: Маркетинг--Глобалізація--Світова економіка--Україна
   Харчові продукти--Стандарти

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- харчові продукти -- рекламний ринок -- національні стандарти -- foodмаркетинг
Анотація: Покупка продуктів є щоденною та відповідальною справою споживача, яка незважаючи на свою буденність, є дією що впливає на здоров'я людини. Купуючи продукти, споживач спирається не лише на власний досвід харчування, а на маркетингову інформацію, яка містить в собі всі складові для відповідального рішення купівлі потрібного товару. Велику роль у донесенні до споживача цінності продукту має маркетингова політика комунікацій, яка для розвинених країн регулюється національними стандартами food-маркетингу. Авторки статті розповідають про проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингу.


Дод.точки доступу:
Евлаш, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Оліфіренко, Лілія.
    Критерії ефективності інтернет-технології в аспекті планування маркектингових комунікацій [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 33-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 43-44
УДК
Рубрики: Інтернет--Технології
   Маркетингові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок -- цифрові технології -- медійна реклама -- соціальні мережі
Анотація: У статті подано аналіз рекламного інтернет-ринку України, який показав основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Визначено сутність інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання.


Дод.точки доступу:
Письменюк, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Лилик, Ірина.
    Звіти про роботу ГО "Українська Асоціація маркетингу" [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 6. - С. 38-43 : рис., порт.
Рубрики: Маркетингова діяльність--Асоціація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
медіа бізнесу -- рекламний ринок -- сексистська реклама -- стандарти якості
Анотація: Автором статті подано звіти про роботу ГО "Українська асоціація маркетингу", зокрема про дослідження обороту ринку маркетингових досліджень та визначення тенденцій його розвитку чи скорочення, а також проблеми та шляхи їх вирішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)