Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=рекламний ринок<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Лилик, Ірина
.
Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / Ірина Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 4
. - С. 6-14 : фот.
Рубрики:
Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
маркетологи
--
бренди
--
рекламний
ринок
--
топ-менеджмент
Анотація:
25 жовтня 2018 року відбувся Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами''. Авторка цієї статті особисто провела бесіди з маркетинг-директорами та рекламістами 32 компаній, реклами яких буи визнані Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами дискримінаційними. Спілкування з ними дало змогу виявити найпоширеніші помилки менеджменту, які, зрештою, і стали мотивами застосування останніми сексизму в рекламі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Оліфіренко, Лілія
.
Сучасні тенденції та перспективи розвитку медійного рекламного ринку України [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2018. -
№ 4
. - С. 77-90 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 88-90
УДК
338:316.774:659,1:339.1(477)
Рубрики:
Реклама--Медійна продукція--
Ринок
(екон.)--Україна
Кл.слова (ненормовані):
рекламні підприємства
--
рекламні агенції
--
медіа
ринок
--
рекламний
ринок
--
рекламна діяльність
--
медіа реклама
--
інтернет реклама
--
мультимедійний простір
Дод.точки доступу:
Письменюк, Марія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Савицька, Наталія
.
Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів Food-маркетингу [Текст] / Наталія Савицька, Вікторія Евлаш> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 4
. - С. 4-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 19-20
Рубрики:
Маркетинг--Глобалізація--Світова економіка--Україна
Харчові продукти--Стандарти
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика
--
харчові продукти
--
рекламний
ринок
--
національні стандарти
--
foodмаркетинг
Анотація:
Покупка продуктів є щоденною та відповідальною справою споживача, яка незважаючи на свою буденність, є дією що впливає на здоров'я людини. Купуючи продукти, споживач спирається не лише на власний досвід харчування, а на маркетингову інформацію, яка містить в собі всі складові для відповідального рішення купівлі потрібного товару. Велику роль у донесенні до споживача цінності продукту має маркетингова політика комунікацій, яка для розвинених країн регулюється національними стандартами food-маркетингу. Авторки статті розповідають про проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингу.
Дод.точки доступу:
Евлаш, Вікторія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Оліфіренко, Лілія
.
Критерії ефективності інтернет-технології в аспекті планування маркектингових комунікацій [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. -
№ 3
. - С. 33-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 43-44
УДК
338.2:659.113.7.004
Рубрики:
Інтернет--Технології
Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламний
ринок
--
цифрові технології
--
медійна реклама
--
соціальні мережі
Анотація:
У статті подано аналіз рекламного інтернет-ринку України, який показав основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Визначено сутність інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання.
Дод.точки доступу:
Письменюк, Марія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Лилик, Ірина
.
Звіти про роботу ГО "Українська Асоціація маркетингу" [Текст] / Ірина Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 6
. - С. 38-43 : рис., порт.
Рубрики:
Маркетингова діяльність--Асоціація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
медіа бізнесу
--
рекламний
ринок
--
сексистська реклама
--
стандарти якості
Анотація:
Автором статті подано звіти про роботу ГО "Українська асоціація маркетингу", зокрема про дослідження обороту ринку маркетингових досліджень та визначення тенденцій його розвитку чи скорочення, а також проблеми та шляхи їх вирішення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)