Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=робота з текстом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-38 
1.


    Головченко, Л.
    Головні та другорядні члени речення [Текст] : урок-вірш у 8-му кл. / Лариса Головченко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 37 (жовтень). - С. 10-13
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
хід уроку -- робота з текстом -- самостійна робота


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Михайлюк, Т.
    Повторюємо й узагальнюємо знання про види складних речень : урок української мови у 9 класі [Текст] / Тамара Михайлюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 19-22. - Зміст: "Мати" / О. П. Довженко. "Школяр" / Ю. І. Яновський.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Складне речення--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
види складних речень -- розділові знаки -- урок-практичне заняття -- робота з текстом -- усне дослідження
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Види складних речень. Розділові знаки в них". Мета заняття - повторити та узагальнити знання учнів з теми, виховувати в них любов і гордість за свій народ, шанобливе ставлення до своєї мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Скалига, А.
    Узагальнення й систематизація знань про пунктограми при прямій мові та діалозі : урок української мови : 11 клас [Текст] / Антоніна Скалига // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
пряма мова й діалог -- синтаксичний розбір речень -- пунктуаційні навики учнів -- картки -- робота з текстом -- мовленнєво-комунікативний матеріал
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Пунктограми при прямій мові та діалозі. Синтаксичний розбір речень із прямою мовою". Урок має на меті узагальнити вивчене за темою, удосконалювати пунктуаційні й творчі навики учнів, розвивати вміння зіставляти мовні явища, а також засобами мовленнєво-комунікативного матеріалу виховувати в учнів почуття взаємоповаги, довіри, вміння цінувати дружбу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Головко, Л.
    Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : урок української мови : 7 клас [Текст] / Людмила Головко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 34-36
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Дієприслівник--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
дієприслівник -- калина як символ та оберег -- робота в групах -- робота з текстом -- метод "Гронування"
Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті ознайомити учнів із дієприслівником як особливою формою дієслова, розвивати культуру мовлення, образне мислення, виховувати любов і шану до звичаїв, символів та оберегів українського народу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Зелінська, Т.
    Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим, змішаним зв'язком : урок-проект з української мови : 5 клас [Текст] / Таміла Зелінська // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 24-26.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Однорідні члени речення--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
однорідні члени речення -- інтонація -- пунктуація -- робота з текстом -- тестові завдання -- дослідження
Анотація: Надано конспект уроку, мета якого - повторити й поглибити знання учнів про однорідні члени речення, формувати пунктуаційні навики, виховувати любов до рідного краю, природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гавриш, Наталя
    Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання
   Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток
Анотація: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Сметюк, О. В.
    Філологічний аналіз художнього твору [Текст] : фрагменти конспектів уроків / О. В. Сметюк, О. С. Ходюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 9. - С. 38-40.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
Дама з собачкою, оповідання -- Белль Г. Т. -- Чехов А. П. -- робота з текстом -- робота в групах
Анотація: Надано фрагменти конспектів уроків зі світової літератури, які мають на меті опанувати методику філологічного аналізу художнього твору на матеріалі творчості окремих письменників. Застосування подібної методики сприяє більш глибокому осмисленню авторської концепції твору та його інтерпретації в культурно-історичному контексті, а також вихованню учнів щирими прихильниками художнього слова.


Дод.точки доступу:
Ходюк, О. С.; Чехов, Антон Павлович (російський драматург і прозаїк ; 1860-1904) \про нього\; Белль, Генріх Теодор (німецький письменник, поет і перекладач, сценарист ; 1917-1985) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Горошкіна, О.
    Соціокультурний аспект навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Викладання української як іноземної

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурний аспект -- самобутність національної картини світу -- фольклор -- фразеологізми -- слова-символи -- робота з текстом
Анотація: У статті визначено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Особливу увагу приділено використанню фразеологізмів, слів-символів, текстів, які допомагають краще пізнати український характер, природу української душі.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Хорошковська, Тетяна
    Методи та прийоми роботи з текстами-описами під час вивчення теми "Прикметник" у 4-му класі шкіл з російською мовою викладання [Текст] / Тетяна Хорошковська // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 44-48. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання морфології
Кл.слова (ненормовані):
вивчення прикметника -- текст-опис -- школи з російською мовою викладання -- робота з текстом
Анотація: Розглянуто основні методи та прийоми навчання, а також класифікація їх. Визначено такі методи, як пізнавальні, тренувальні і контрольно-перевірні. Наведено приклади використання зазначених методів і прийомів у практиці навчання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Смірнова, Н. Б.
    Методичні рекомендації щодо вивчення повісті Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки" [Текст] / Н. Б. Смірнова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 4. - С. 20-26.
Рубрики: Дитяча література--Нестлінґер Крістіне (р.н. 1936)--Австрія
Кл.слова (ненормовані):
орієнтовні матеріали до уроків -- біографічна довідка про К. Нестлінґер -- незвичайність образу Конрада -- риси характеру -- образ Берти -- робота з текстом
Анотація: Запропоновано методичні рекомендації і орієнтовні матеріали, адаптовані до вивчення впродовж 4-х уроків повісті австрійської письменниці Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки". Подано відомості про життя і творчість автора, завдання та питання до кожного з етапів уроків, з метою здійснити аналітичне дослідження твору, охарактеризувати його головних персонажів.


Дод.точки доступу:
Нестлінґер, Крістіне (австрійська дитяча письменниця ; 1936) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Степанищева, В.
    Односкладне речення. Повторення й узагальнення вивченого про односкладне речення [Текст] : українська мова : 8 клас / Віра Степанищева // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 69-70.
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Односкладне речення--Методика
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
види односкладних речень -- способи вираження головного члена речення -- робота з текстом
Анотація: Запропоновано конспект уроку, який має на меті наступне: удосконалювати вміння учнів аналізувати односкладні речення та використовувати їх у мовленні; розвивати мислення, увагу і творчі здібності школярів; виховувати любов до рідної землі, захоплення красою природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Пітерська, О.
    Подорож Скруджа в часі та просторі [Текст] : за повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / Олена Пітерська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 33-35. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Англійська література--Діккенс Чарльз (1812-1870 рр.)
   Зарубіжна література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
шлях Скруджа Різдвяної ночі -- робота з текстом -- виразне читання
Анотація: Подано розробку уроку зарубіжної літератури, мета якої - простежити шлях Скруджа Різдвяної ночі, розвивати вміння визначати ключові моменти сюжету повісті; удосконалювати навички виразного читання; формувати в учнів гуманістичні ідеали.


Дод.точки доступу:
Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Горошкіна, Олена
    Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
підручник з української мови -- робота з текстом
Анотація: В статті визначено соціокультурний потенціал шкільного підручника з української мови, з'ясовано основні ознаки сучасного підручника.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Голуб, Ніна
    Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 2-7. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
емоційна компетентність -- жанри мовлення -- робота з текстом
Анотація: Автор статті аналізує праці психологів, лінгвістів, педагогів, акцентуючи увагу на суті, функціях і значенні емоцій. Привертає увагу до порад учених, що скеровують роботу вчителя і сприяють пошуку правильних способів розв'язання проблем, пропонує фрагменти роботи з текстом, спрямовані на посилення емоційного складника комунікативної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Маркова, Наталія.
    Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль [Текст] : 7 клас / Наталія Маркова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 13-15
Рубрики: Прислівники--Вивчення в школі
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- творення прислівників -- робота з варіантами -- ігрове завдання
Анотація: Вміщено проект уроку української мови для учнів 7 класу, який охоплює вступну тему, пов'язану з опануванням загальних відомостей про прислівник як частину мови. Урок поєднує такі традиційні прийоми, як слово вчителя, робота з підручником, словникова робота з інноваційними: інтерактивні вправи, розподільна робота з дослідницьким завданням, пошукове завдання та іншими.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Сердечний, В.
    Професійна лексика. Терміни : бінарний урок українська мова і фізичне виховання, 10 клас [Текст] / В. Сердечний, Л. Попова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 29-31. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок--10-й клас
Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- укладання словника -- спортивні терміни -- міжпредметні зв'язки
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - формувати вміння учнів доречно використовувати в мовленні лексичні одиниці - професійні слова, терміни, користуватися довідковою літературою й лексикографічними виданнями, електронними словниками, мережею Інтернет в оволодінні мовою й мовленням; укладати термінологічні словнички на основі галузевих словників; розвивати вміння аналізувати й оцінювати текст щодо його змісту, форми, задуму й мовного оформлення та ін.


Дод.точки доступу:
Попова, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Крисюк, Віра.
    Написання творів-роздумів у публіцистичному стилі [Текст] : 11 клас / Віра Крисюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 2. - С. 16-19
Рубрики: Мовлення українське--Розвиток--Методика викладання
   Публіцистичний стиль--Тексти творів-роздумів--Методика написання

Кл.слова (ненормовані):
твір-роздум -- робота з текстом -- мовленнєвий розвиток -- дискусійна тема -- морально-етична тема
Анотація: Вміщено два плани-конспекти уроків мовленнєвого розвитку, присвячені написанню творів-роздумів на дискусійну та морально-етичну теми. В уроках подано теоретичний матеріал про особливості публіцистичного стилю, специфіку текстів-роздумів дискусійного характеру, а також викладено низку практичних завдань, які оптимізують підготовку учнів до написання творів у публіцистичному стилі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

18.


    Голуб, Ніна
    Робота з текстами на уроках української мови у процесі вивчення синтаксису й пунктуації у 8-9 класах [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 2-8. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок 8 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови 8 клас -- робота з текстом -- текстоцентричний підхід -- текстова діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність текстоцентричного підходу, доцільність системного впровадження його, називає переваги такої роботи й передумови ефективності, аналізує методичну літературу. Запропоновано ширший алгоритм роботи з текстами з урахуванням особливостей сучасного навчально-виховного процесу, завдань шкільної мовної освіти. Авторка також пропонує приклади урізноманітнення текстової роботи, називає форми подання тексту.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

19.


    Рик, О.
    Основні пунктограми у простому і складному реченнях, у реченнях з прямою мовою та в діалозі. Пунктуаційний аналіз. Українська мова, 11 клас [Текст] : урок / Орися Рик // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 55-58. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
розділові знаки -- пунктуація -- робота з текстом -- текст
Анотація: Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про систему розділових знаків української мови, їхні функції, удосконалювати пунктуаційні вміння; формувати вміння та навички ставити потрібні розділові знаки в реченнях; розвивати самостійність мислення, вміння формулювати висновки, наводити аргументи на підтвердження власних думок ; формувати навички ведення дискусії; виховувати любов до української мови, повагу до звичаїв та традицій людей різних національностей, шанобливе ставлення до обраної професії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Попова, Л.
    Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії й культури в художньому стилі [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 2. - С. 28-30. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- пам'ятки історії й культури -- пам'ятки культури -- пам'ятки історії
Анотація: Мета статті навчити учнів усно переказувати вибірково й стисло текст художнього стилю мовлення, підпорядковуючи висловлення темі та основній думці, дотримуючись композиції, мовних, стильових особливостей та авторського задуму; ознайомлювати учнів з пам'ятками історії і культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)