Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=розробка анкети<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дадо, Ярослав.
    Маркетинг і управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Ярослав Дадо, Ян Віктор // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 47-55 : табл. - Бібліогр.: с. 55
Рубрики: Маркетинг--Управління--Підприємства--Дослідження--Словаччина--Польща
Кл.слова (ненормовані):
система управління підприємством -- характеристика досліджуваної групи -- розробка анкети -- концепції "маркетингових та управлінських війн"
Анотація: Метою дослідження була емпірична перевірка концепції Реса "маркетингової війни з управлінням" на основі міжнародних досліджень у студентському середовищі. Дослідження проводилися зі студентами двох університетів: Матея Бельського університету (UMB-економічний факультет) в Банско-Бистриці (Словаччина) та Університеті економіки Кракова (UEK-факультет менеджменту). Дослідження проводилися на подібних факультетах та зі студентами подібних сфер вивчення. Отримані результати можуть бути не тільки базою для полеміки проти вельми спірної концепції "війни управління маркетингом" А. Л. Ресів, але і вкладом в обговорення взаємодії і інтеграції особистості, з основних функцій системи управління для кожної організації.


Дод.точки доступу:
Віктор, Ян

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)