Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=рівні досягнень<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
CUKK-VDPU-814637
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту .
Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних
досягнень
учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти : наказ № 329 від 13.04.2011 [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. -
№ 14/15
. - С. 23-29.
Рубрики:
Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
Педагогіка--Перевірка і оцінка знань--Законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
Критерії оцінювання
--
рівні
досягнень
Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
>
2.
Мартьянова, Л.
Творчий підхід до оцінювання першокласників [Текст] / Людмила Мартьянова> // Початкова школа. - 2013. -
№ 1
. - С. 40-42
ББК
74.202.8
Рубрики:
Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
першокласники
--
оцінювання навчальної діяльності
--
оцінні судження
--
рівні
досягнень
Анотація:
Розкрито суть нового підходу до оцінювання навчальних
досягнень
першокласників. Визначено, що суттєвим чинником в оцінюванні
досягнень
є врахування індивідуальних особливостей дитини. Надано приклади словесного оцінювання відповідно до
рівні
в
досягнень
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)