Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рітейл<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Бровко, В.
    Червона зона вкладень: земля, нерухомість, будівництво, банки і рітейл [Текст] / В. Бровко, С. Следзь // Дзеркало тижня. - 2010. - N 31. - С. 9
ББК 65
Рубрики: Інвестиції
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
ібв


Дод.точки доступу:
Следзь, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Айріян, С.
    Сучасні реалії та тенденції на ринку грошових переказів [Текст] / С. Айріян // Фінансовий ринок України. - 2011. - № 7/8. - С. 9-10
Рубрики: Грошово-кредитна політика
Кл.слова (ненормовані):
грошові перекази -- термінали -- рітейл

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Mokhlis, Safiek.
    Influences on malaysian business students’ retailing career preferences [Text] / Safiek Mokhlis // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 5. - Р. 378-385 : табл. - Бібліогр.: 18 назв
Рубрики: Економіка та організація освіти--Освіта в бізнес-коледжах--Кар’єрний вибір студентів--Роздрібна торгівля -- Рітейл--Малайзія
Анотація: У статті виявлено чинники впливу на вибір місця для початку власної кар’єри студентами бізнес-коледжей Малайзії. Проведено анкетування 172 студентів останнього року навчання в університеті на спеціальності «бізнес» двох державних університетів Малайзії. Результати аналізу даних анкетування показали, що всі причини вибору кар’єри в рітейлі можна поділити на дві великі групи – поінформованність про такий варіант початку кар’єри та причини, що мають безпосереднє відношення до переваг такої роботи. За результатами аналізу розроблено рекомендації як для співробітників університетів, так і для рекрутерів, що працюють на сектор рітейлу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Лабурцева, О. І.
    Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика [] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 24-27. - Бібліогр. с.27 (7 назв)
ББК 65.9 (4Укр)42
Рубрики: Продовольчі товари--Брендинг--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Лабурцева, О. І.
    Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій [] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2015. - № 6. - С. 11-14. - Бібліогр. с.14 (2 назви)
ББК 65.9(4Укр)42
Рубрики: Продовольчі товари--Брендинг--Україна

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Лісіца, Вікторія.
    Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі [Текст] / В. Лісіца // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 100-110 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109-110 . - ISSN 2411-5215
УДК
Рубрики: Торгівля--Міжнародна--Роздрібна торгівля -- Рітейл--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торговельна мережа -- offline-торгівля -- продаж товарів -- бренд
Анотація: В статті розглянуто тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти-та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Мартинова, Л. Б.
    Вплив глобалізації на розвиток рітейлу [Текст] / Л. Б. Мартинова, В. В. Соколовська // Економіка та держава. - 2019. - № 10. - С. 20-25 : табл. - Бібліогр. с. 25 (16 назв)
Рубрики: Роздрібна торгівля--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
РІТЕЙЛ
Анотація: Розглянуто світовий досвід розвитку роздрібних торговельних мереж. Проаналізовано стратегії виходу глобальних операторів на зарубіжні ринки. Доведено, що зростання ролі у світовому економічному розвитку глобальних роздрібних торговельних мереж є закономірним наслідком їх географічного розширення, щільності алокації, інтенсивності функціонування. Основними тенденціями розвитку роздрібного ринку в світі виявлено такі: пріоритетним фактором розвитку торгівлі стає купівельний досвід; посилюється вплив штучного інтелекту; орієнтація на відповідального споживача; розвиток технологій; посилення впливу розвитку роздрібної торгівлі Сходу. Тенденції розвитку роздрібної торгівлі згруповано в три категорії: купівельні тренди (зростання безготівкої оплати; розвиток систем електронних платежів за допомогою гаджетів; доставка продуктів до дому; заощадлива модель споживання; пріоритетним фактором у здійсненні купівлі є пропозиція найкращого співвідношення ціна-якість); тренди роздрібних мереж (скорочення контрафактної продукції, посилення боротьби за покупців, диверсифікація форматів та брендів; стирання меж між онлайн- та офлайн-торгівлею; глобальні торговельні мережі покидають ринок; експансія національних торговельних мереж поглиблюється в регіони); тренди ІТ-технологій у ритейлі (мультиканальний рітейл; магазини без кас; магазин без продавців; відео аналітика; технології в боротьбі з крадіжками; технології збільшення середнього чеку; штучний інтелект). Автори вважають, що поглиблення інтеграції глобальних торговельних мереж у регіони буде посилювати тиск на вітчизняні мережевих операторів вітчизняної торгівлі.


Дод.точки доступу:
Соколовська , В.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)