Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сегментація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Варецька, О.
    Сегментація персоналу: стратегічний вибір [Текст] / О. Варецька // Україна: аспекти праці. - 2010. - N 8. - С. 36-43
Кл.слова (ненормовані):
персонал -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бутенко, Н. В.
    Сегментація ринку товарів промислового призначення [Текст] / Н. В. Бутенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 2. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Промислові товари--Ринки
Кл.слова (ненормовані):
ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Окунєва, Ольга.
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Рубрики: Внутрішній маркетинг
   Сегментація працівників

   Працівник--Ставлення до роботи

Кл.слова (ненормовані):
Внутрішній клієнт
Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Прочан, А. О.
    Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: с. 154 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Туризм--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
туристичний оператор -- туристичний агент -- ринкова сегментація -- виробники туристичих послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бодянський, Є. В.
    Виявлення змін у потоці відеоданих на основі аналізу багатовимірних часових рядів [Текст] / Є. В. Бодянський, С. В. Машталір // Доповіді Національної академії наук України. - 2012. - № 11. - С. 30-33. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 32.973
Рубрики: Комп'ютерна наука і технологія--Прикладна техніка--Обробка і перетворення образів
Кл.слова (ненормовані):
Сигнал багатовимірний -- Сегментація -- Процедура рекурентна -- Апроксимація стохастична
Анотація: Запропоновано модель багатовимірних часових рядів, яка настроються, на базі модифікації алгоритму експоненційно зваженої стохастичної апроксимації для задачі пошуку змін у відеоданих.


Дод.точки доступу:
Машталір, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Петров, В. М.
    Противоречия парадоксального восприятия: поэзия - сегментация и семантика текстов [Текст] / В. М. Петров // Мир психологии. - 2013. - № 1. - С. 105-126 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Людина і світ--Сприйняття
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- сегментація -- оперативна пам'ять


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Сулковський, Лукаш.
    Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств [Текст] / Л. Сулковський // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 25-38. - Библиогр.: с. 38 (8 назв.)
Рубрики: Сімейний бізнес--Польща
   Сімейне підприємство--Сегментація

   Бізнес--Сімейна спадкоємність

Анотація: У статті аналізуються особливості та значення сімейного малого та середнього підприємництва в польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження враховує постулати методологічної тріангуляції та використовує зразкові методи обзору, статистичний аналіз, також кількісні методи, такі як фокус-групи, вільно форматні та експертні інтерв'ю.


Знайти схожі

8.


    Тарасов, І. Ю.
    Маркетингова макросегментація вкладників банків [Текст] / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223 : табл. - Бібліогр.: с. 222 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Банківська система--Депозити
Кл.слова (ненормовані):
депозитний ринок -- вкладник -- банк -- сегментація -- маркетингова діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Шубин, А. А.
    Инструменты сценарной сегментации рынка продуктов быстрого приготовления [Текст] / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 11/12. - С. 82-86 : рис., табл. - Библиогр.: с. 86 . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Харчові продукти
Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- інтегральна оцінка -- ринкова сегментація -- маркетинг -- продукти швидкого приготування -- динаміка споживання


Дод.точки доступу:
Митяева, Т. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Зозульов, Олександр.
    АТІ-технологія динамічного таргетування [Текст] / О. Зозульов, Т. Царьова // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 50-59. - Библиогр.: с. 58 (19 назв.)
Рубрики: Промисловий маркетинг
   STP-маркетинг

   Динамічна сегментація

Анотація: В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.


Дод.точки доступу:
Царьова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Шабельник, Тетяна.
    Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком [Текст] / Тетяна Шабельник // Економіст. - 2014. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)421.5
Рубрики: Фармацевтичний ринок--Управління
Кл.слова (ненормовані):
сегментація -- споживчі структури -- кінцевий споживач -- законодавство -- кон'юнктура
Анотація: У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Yi-Fang, Yang
    Competition, market segmentation and financial performance: evidence from taiwanese auditing industry [Text] / Yang Yi-Fang, Yang Lee-Wen, Chen Yahn-Shir // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - Р. 456-465 : форм., табл., рис. - Бібліогр.: 29 назв
Рубрики: Аудит--Ринок аудиторських послуг--Конкуренція--Сегментація -- Фінансові показники--Тайвань (Китайська Республіка)
Анотація: У статті досліджено вплив ринкової концентрації та фінансової успішності фірм-аудиторів на сегментацію ринку на Тайвані. Усі аудиторські компанії поділено на 4 групи: міжнародні, загальнонаціональні, регіональні та місцеві. Ніша міжнародних ринків є найменш концентрованою, але при цьому в ній найвища конкуренція та найбільш значні прибутки. Причина успіху міжнародних аудиторів на Тайвані багато в чому визначається тим, що саме ці фірми мають у наявності найкращий людський капітал, що дозволяє їм надавати послуги найвищої якості.


Дод.точки доступу:
Lee-Wen, Yang; Yahn-Shir, Chen

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Тимченко, Олена.
    Зарубіжний досвід сегментації податкових боржників та можливості його імплементації в Україні [Текст] / О. М. Тимченко // Фінанси України. - 2019. - № 12. - С. 20-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Податковий борг--Сегментація--Зарубіжний досвід
Анотація: Стаття узагальнює світовий досвід сегментації податкових боржників та розробляє рекомендації з його провадження в нашій країні. Автором узагальнено підходи до їх сегментації в країнах світу, досліджено показники, що слугують для оцінки ризиків непогашення податкового боргу, визначено стратегії, які застосовуються до боржників. Обгрунтовано засади сегментації останніх в Україні, доцільність створення автоматизованих кол-центрів для роботи з ними.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


   
    Практична соціологія для професіоналів медіа [Текст] : онлайн-курс на PROMETHEUS / ред. кол.: І. В. Бакушевич та ін. // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 4. - С. 5-71 : табл., фот. - Зміст: Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Олексій Погорелов, Ірина Лилик. Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / А. Федорченко. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / М. Єнін. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Винославська. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Солнцев. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Н. Харченко. Як працювати з даними соціологічних досліджень / В. Паніотто. Як працювати з даними соціологічних дослідждень / А. Шахдінарян. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Т. Костюченко. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / С. Винославська. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / І. Лилик, О. Погорелов. Робота з аудиторіїю. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
екзит-пол -- електронний рейтинг -- медіаспоживання -- соціальні мережі
Анотація: Цей курс створений для фахівців медіа компаній журналістів, редакторів, дослідників. Його розробили дві фахові асоціації - "Українська Асоціація Маркетингу" та "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ.


Дод.точки доступу:
Лилик, І. В. \ред. кол\; Бакушевич, І. В. \ред.кол.\; Ян, Віктор \ред. кол.\; Дима, О. О. \ред. кол.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)