Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сегментування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Кошева, А. М.
    Стан та перспективи розвитку державно-управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні [Текст] / А. М. Кошева // Економіка і держава. - 2009. - № 2. - С. 98-102
Рубрики: Житловий фонд
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Баланчук, Д. В.
    Сегментування корпоративних клієнтів банку [Текст] / Д. В. Баланчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 5. - С. 141-144 : табл. - Бібліогр.: с. 144
Рубрики: Банківські послуги
Кл.слова (ненормовані):
банківська система

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Нечипорук, С. В.
    Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства [Текст] / Нечипорук С. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 127 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- формування стратегій -- готельне господарство -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий комплекс -- сегментування -- вибір -- позиціонування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ащаулов, В. В.
    Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 91
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товар -- послуга -- маркетинговий підхід -- підприємницька діяльність -- конкуренція -- ринкова ситуація -- сегментування ринку -- позиціювання на ринку -- реалізація продукції

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кучмійов, А. В.
    Використання інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону [Текст] / А. В. Кучмійов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 60-65 : табл. - Бібліогр.: с. 65 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Екологічна безпека
Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- інструменти екологічного маркетингу -- сталий розвиток -- сегментування -- сегмент -- потенціал -- екологізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Серебренніков, Б. С.
    Вдосконалення ринкового механізму управління режимами роботи електроенергетичної системи [Текст] / Б. С. Серебренніков, К. Г. Петрова // Енергетика та електрифікація. - 2014. - № 4. - С. 20-27 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Енергосистеми--Функціонування
Кл.слова (ненормовані):
енергоринок -- сегментування -- основні характеристики електроспоживання -- диференційовані ціни
Анотація: Обгрунтовано рівні сегментації енергоринку, вибрано релевантні критерії сегментування. Визначено нечіткі межі належності параметрів електроспоживання до якісних термінів. Запропоновано гнучку систему диференційованих цін, яка реалізує зворотні зв'язки, що покращують режим роботи енергетичної системи.


Дод.точки доступу:
Петрова, К. Г.

Знайти схожі

7.


    Вербич, Н. С.
    Особливості сегментування діалектного мовлення: звуковий текст vs хрестоматія [Текст] / Н. С. Вербич // Мовознавство. - 2015. - № 5. - С. 21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовознавство--Діалекти
Анотація: У статті описано специфіку сегментації діалектного тексту. Встановлено реальне членування спонтанного мовлення (що підтверджено даними акустичного аналізу) та його сприйняття аудиторами під час слухового аналізу. Простежено особливості відтворення діалектної оповіді у друкованих збірниках діалектних текстів. Установлено відмінності між синтаксичним та паузальним членування тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Михайлюк, Н. С.
    Забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств [Текст] / Н. С. Михайлюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 4. - С. 146-153 : рис. - Бібліогр.: с. 153
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Маркетинг--Фінанси
Кл.слова (ненормовані):
впровадження маркетингу -- планування -- стратегія сегментування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Куденко, О. В.
    Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет [Текст] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 138-146. - Бібліогр. с. 145-146 (9 назв)
Рубрики: Комп'ютерні пристрої--Маркетинг
Анотація: У статті досліджено рівні сегментації українського ринку збуту комп'ютерних пристроїв із функцією мережевого підключення, що дало можливість схематично зобразити сегменти ринку пристроїв для виходу в мережу Інтернет.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Ларіна, Я. С.
    Моделювання обсягів споживання м'ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств [Текст] / Я. С. Ларіна, К. М. Луцій // Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємництво--М'ясопереробна галузь--Україна
Кл.слова (ненормовані):
оптимальне споживання -- диференціація доходів -- сегментування
Анотація: Мета статті - здійснити прогнозування обсягів споживання м'ясопродуктів для подальшого формування стратегій і комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств. Досліджено подальший розвиток моделі прогнозування рівня споживання м'ясопродуктів на 1 особу до 2020 р., яка передбачає врахування впливу ВВП на душу населення та визначення оптимального рівня споживання основних видів м'яса з урахуванням диференціації доходів населення.


Дод.точки доступу:
Луцій, К. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Зозульов, Олександр.
    Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі [Текст] / Олександр Зозульов, Катерина Афанасьева // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 52-65 : рис. - Бібліогр.: с. 65
Рубрики: Інтернет-маркетинг--Кіберпростір--Стратегії
Кл.слова (ненормовані):
медіа планування -- сегментування -- стратегія збуту -- сайт-візитівка
Анотація: У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Представлений спеціально створений загальний хід розрогляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Розроблена в результаті дослілдення схема є науковою новизною, яка формує специфічну послідовність дій, характерну для розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі.


Дод.точки доступу:
Афанасьева, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Серпухов , Максим.
    Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / Максим Серпухов , Аліна Нестеренко // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 63-69 : табл. - Бібліогр.: с. 68-69
Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
сегментування -- таргетування -- цифровий маркетинг
Анотація: У статті розглянуто маркетингові технології для активізації розвитку вітчизняних підприємств.Проаналізовано статиститчні данні, щодо використання маркетингових технологій в Україні. Статья містить етапи впровадження технологій на ринок українських підприємств, та рекомендації до вдосконалення підходів впровадження.


Дод.точки доступу:
Нестеренко, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)