Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=система вправ<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 14
>
1.
Дацків, О. П.
Система
вправ
для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації [Текст] / О. П. Дацків ; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка> // Іноземні мови. - 2011. -
№ 2
. - С. 22-28 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 28 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська мова--
Система
вправ
для навчання говоріння--Засоби драматизації--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
система
вправ
--
вміння говоріння
--
засоби драматизації
Анотація:
У статті розглядається
система
вправ
для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації. Визначено дидактичні й методичні принципи побудови вищезгаданої системи
вправ
, етапи формування вмінь говоріння, підсистеми і групи
вправ
Дод.точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Мірошник, І. В.
Вправ
и для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи [Текст] / І. В. Мірошник ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка> // Іноземні мови. - 2011. -
№ 2
. - С. 37-46 : табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 46 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
система
вправ
--
граматичні навички
--
орієнтовно-підготовчий етап
Анотація:
У статті розглядається
система
вправ
для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Запропоновано типи і види
вправ
для формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи відповідно від етапівформування граматичних навичок. Наведено приклади
вправ
.
Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Лапидус, Б. А.
Комбинированные упражнения при обучении устной речи [Текст] / Б.А. Лапидус> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 8
. - С. 18-23 . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комбіновані
вправ
и
--
система
вправ
--
переказ на іноземній мові
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Слободкина, Н. Я.
Обучение диалогической речи учащихся в VI класса [Текст] / Н. Я. Слободкина> // Иностранные языки в школе. - 2012. -
№ 4
. - С. 65-67. - (Опубликовано в №2, 1965 г.) . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вивчення діалогів напам'ять
--
система
вправ
--
модальні слова
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
5.
Кузьміна, Л.
Система
вправ
для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей внз [Текст] / Лідія Кузьміна> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 4
. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Мовознавство--Вивчення та викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
термінологічна компетентність
--
термінологічні навички
--
система
вправ
--
ситуативні
вправ
и
Анотація:
Стаття присвячена проблемі вдосконалення навчання українського професійного мовлення студентів залізничних спеціальностей ВНЗ. Визначено основні напрями роботи з розвитку термінологічних навичок. Запропоновано систему
вправ
, спрямовану на поетичне формування термінологічної компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Бутева, В. Є.
Етапи формування стратегічної компетенції у процесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого читання [Текст] / В. Є. Бутева> // Іноземні мови. - 2013. -
№ 4
. - С. 35-40. - Текст нім., укр. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Німецька мова--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
система
вправ
--
система
завдань
--
професійне орієнтоване читання
Анотація:
У статті представлені етапи формування стратегічної компетенції у процесі навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого читання німецькою мовою
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
7.
Ігнатенко, В. Д.
Система
вправ
для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко> // Іноземні мови. - 2015. -
№ 2
. - С. 26-36. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 36
Рубрики:
Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
етапи навчання
--
система
вправ
--
підгрупа
вправ
Анотація:
У статті представлена
система
вправ
для навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу науково-технічних текстів на основі статей аграрного профілю, окреслено поняття системи
вправ
, вимоги до неї та її складові у рамках методики навчання перекладу, проаналізовано наукові дослідження з проблеми розроблення системи
вправ
для навчання письмового перекладу, виділено й описано етапи навчання, запропоновано відповідні групи і підгрупи
вправ
, наведено приклади
вправ
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
8.
Рябовол, Н.
Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК
74.48(4УКР)
Рубрики:
Українська мова--Словотвір--Методика
Українська мова--Підготовка фахівців
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
форми навчання
--
лекція
--
проблемна лекція
--
практичне заняття
--
система
вправ
--
узагальнювальні таблиці
Анотація:
У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам
вправ
і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
9.
Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя
Приходько, О. О.
Деякі аспекти інтенсивного навчання студентів економічних спеціальностей професійно-орієнтованої англійської мови [Текст] / О. О. Приходько> //
Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 243-247 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
81'36:378
ББК
74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики:
Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Англійська мова--Професійна орієнтація
Кл.слова (ненормовані):
інтенсифікація навчання
--
інтенсифікація викладання
--
система
вправ
--
студенти економічних спеціальностей
Анотація:
Запропоновано систему
вправ
для формування мовленнєвих навичок та розвитку мовленнєвих умінь.
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
10.
Кулик, О.
Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів [Текст] / Олена Кулик> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 7/8
. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
текстоцентричний підхід
--
текст
--
мовленнєвий розвиток учня
--
мовна особистість
--
система
вправ
Анотація:
Стаття присвячена проблемі реалізації текстоцентричного підходу в процесі мовленнєвого розвитку особистості у процесі навчання української мови в загальноосвітній школі. Автор з'ясовує феномен тексту в лінгвістичному та лінгводидактичному аспектах, характерологічні ознаки текстоцентричного підходу, його місце з-поміж інших підходів до навчання української мови, пріоритет у формуванні комунікативно компетентної особистості, доводить, що для успішної реалізації текстоцентричного підходу необхідна якісна робота вчителя у процесі створення системи
вправ
на текстовій основі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Омельчук, Сергій
.
Новаторство Івана Ющука в українській лінгводидактиці кінця ХХ – початку ХХІ сторіччя / Сергій Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. -
№ 10
. - С. 36-42. - Бібліогр. 23 назви
Рубрики:
Лінгводидактика--Новаторство, кінець 20 – початок 21 ст.
Мовознавці українські--Ющук Іван Пилипович (р.н. 1933 р.)
Кл.слова (ненормовані):
підручники української мови
--
шкільний курс української мови
--
підхід до навчання мови
--
система
вправ
--
українська термінологія
Анотація:
Досліджено лінгводидактичну концепцію Івана Ющука, відомого українського мовознавця, лінгводидакта, літературознавця, перекладача, громадського діяча, яка охоплює підручники для закладів загальної середньої й вищої освіти, навчальні посібники для учнів, вступників до вишів і студентів тощо, методичні посібники для вчителів-словесників, довідники з української мови, статті лінгводидактичного характеру. Окреслено методичні новації вченого, що стосуються принципів побудови шкільних підручників української мови, а також схарактеризовано українську лінгвістичну термінологію в методичних працях Івана Ющука.
Дод.точки доступу:
Ющук, Іван (мовознавець, літературознавець, перекладач, громадський діяч) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
12.
Маркотенко, Тамара
Роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів [Текст] / Тамара Маркотенко> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 4
. - С. 22-25. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Українська мова--Методика викладання у вищій школі
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
комунікативна компетентність
--
фразеологічна субкомпетентність
--
система
вправ
Анотація:
У статті проаналізовано зміст понять "компетентність", "комунікативна компетентність", розглянуто фразеологічну компетентність як субкомпетентність мовного складника комунікативної компетентності, охарактеризовано систему
вправ
і завдань, які посилюють комунікативну спрямованість вивчення фразеології. Визначено роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
13.
Корнєєва, І. О.
Система
вправ
для навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентіції-доповіді [Текст] / І. О. Корнєєва> // Іноземні мови. - 2018. -
№ 4
. - С. 9-17
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
монолог-презентація-доповідь
--
система
вправ
--
професійно орієнтоване навчання іноземної мови
Анотація:
У статті запропоновано авторську систему
вправ
для навчання майбутніх дизайнерів українських закладів вищої освіти професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді. Визначено етапи навчання професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді майбутніх дизайнерів. Окреслено завдання кожного етапу навчання монологу-презентації-доповіді. Описано групи
вправ
, їх типи та наведено приклади
вправ
, які майбутні дизайнери виконують під час навчання професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді. У статті здійснена спроба обгрунтувати авторську систему
вправ
для навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
14.
Безвін, Юлія Геннадіївна
.
Особливості формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту [Текст] / Ю. Г. Безвін, Г. І. Подосиннікова> // Іноземні мови. - 2019. -
№ 4
. - С. 24-37
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетентність
--
проєктна діяльність
--
система
вправ
Анотація:
У статті розкрито особливості організації навчального процесу для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту. Охарактеризовано структуру та зміст системи
вправ
, на якій грунтується розроблена модель навчання. Структура системи
вправ
для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту забезпечує організацію роботи студентів за етапами, які відображають логіку проєкту цього типу, та передбачає проведення інформаційного дослідження соціокультурного явища на трьох етапах проєкту: 1) підготовчий; 2) виконавчий; 3) завершальний. У межах етапів виокремлено стадії проєктної діяльності, на яких з опорою на критичне мислення розв'язуються ті чи ті дослідницькі завдання проєкту та превалюють певні види мовленнєвої діяльності. При цьому, виходячи зі специфіки інформаційно-дослідницького проєкту, базовою визначена мовленнева діяльність читання, зокрема критичне читання. Засобом реалізації розробленої моделі навчання є спеціально дібраний лінгвосоціокультурний матеріал, представлений текстами статей-новин електронних англомовних газетних та журнальних видань Великобританії та США. Надано рекомендації щодо практичної імплементіції моделі формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту на заняттях з дисципліни "Практика англійського усного та писемного мовлення". При цьому враховано, по-перше, вимоги програми щодо рівня сформованості соціокультурної компетентності майбутніх викладачів англійської мови, тематики навчання, обсягу та розподілу часу на аудиторну і самостійну позааудиторну роботу та, по-друге, особливості організації навчального процесу під час реалізації проєктної діяльності, зокрема зміст етапів і стадій, які становлять структуру інформаційно-дослідницього проєкту. Запропоновано приблизний розподіл часу на аудиторну та позааудиторну роботу студентів, докладно охарактеризовано поетапну реалізацію авторської моделі навчання. Надано приклади завдань та навчальних матеріалів англійською мовою.
Дод.точки доступу:
Подосиннікова, Ганна Ігорівна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)