Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=система управління іміджевою привабливістю ВНЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Раєвнєва, Олена
.
Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг / О. Раєвнєва> // Вища школа. - 2015. -
№ 9-10
. - С. 109-126 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Вища освіта--Менеджмент вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
автономність вищих навчальних закладів
--
іміджева привабливість
ВНЗ
--
конкурентоспроможність
ВНЗ
--
система
управління
іміджевою
привабливістю
ВНЗ
Анотація:
Розглядаються поняття іміджевої привабливості
ВНЗ
та зв’язок цього поняття з академічною автономією, що є її метою. Досліджено еволюцію автономії
ВНЗ
у світовому освітньому просторі, доведено, що автономія університетів є одним із важливих принципів розвитку
ВНЗ
у ХХІ ст. На підставі аналізу нового Закону України "Про вищу освіту" визначено цільові орієнтири розвитку системи вищої освіти в Україні. Запропонована класифікація цільових груп
ВНЗ
дозволила розробити систему факторів іміджевої привабливості та систему заходів з її посилення. Доведено, що іміджева привабливість є частиною загальної привабливості
ВНЗ
та формується і підтримується у межах іміджевої політики університету. На підставі застосування кібернетичного підходу розроблено схему системи
управління
іміджевою
привабливістю
ВНЗ
. Подальші розробки цієї проблематики мають бути спрямовані на формування паспорта іміджевої політики
ВНЗ
та внутрішньокорпоративної системи гармонійного функціонування складових іміджевої привабливості універистету.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)