Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система шкільної освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Громовий, В.
    Кому це потрібно ? [Текст] : [застарілі шкільні стереотипи] / Віктор Громовий // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 40 (жовтень). - С. 3-5. - Закінчення. Початок у № 39. - С. 9-11.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Застарілі стереотипи
Кл.слова (ненормовані):
система шкільної освіти -- управлінська культура -- інтерактивний режим
Анотація: У сучасній освітній системі продовжує функціонувати велика кількість різноманітних стереотипів і застарілих педагогічних "стандартів", які діяли ще від часів радянської школи. Про найпоширеніші з них розмірковує автор статті.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Царев, П. В.
    Терминология анлийского школьного образования [Текст] / П. В. Царев // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 4. - С. 90-97. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 97 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
система шкільної освіти -- словник -- російські терміни

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Вознюк, Лідія.
    Роль функції мотивації у діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Л. Вознюк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 182-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа--Керівники
   Освітній менеджмент--Загальноосвітні навчальні заклади

   Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
менеджер освіти -- шкільний менеджмент -- функція мотивації -- творчість учителя -- система шкільної освіти
Анотація: У статті виділено основні стимули, які мотивують вчителя до продуктивної діяльності. Визначено методологічні засади функції мотивації. Розкрито сутність поняття "людинознавча компетентність" менеджера освіти та виявлено особливості такого управління.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)