Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=скрапбукінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сорока, І. І.
    Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі [Текст] / І. І. Сорока // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі
   Мотивація навчання--Учні--Світова література

Анотація: У статті мова йде про дидактичні прийоми підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури.


Знайти схожі

2.


    Шепета, Анжела.
    Технологія вітагенного навчання з голографічним методом проекцій [Текст] : мій досвід / А. Шепета // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 6. - С. 52-73 : іл. - Зміст: Стереопроекція. Виділяють такі прийоми вітагенної технології з голографічними проекціями ; Прийоми вітагенного навчання ; Орієнтовна технологічна карта уроку засвоєння знань із використанням вітагенних технологій із голографічним методом проекцій ; План запровадження технології вітагенного навчання з голографічним методом проекцій на уроках зарубіжної літератури ; Використання технології вітагенного навчання з голографічним методом проекцій на уроках зарубіжної літератури ; Оскар уайльд "Хлопчик-зірка". Еволюція образу головного героя. 5-й клас ; Відомості про Оскара Уайльда ; Легенда про нарциса / Оскар Уайльд. Рольова гра "Суд над хлопчиком-зіркою"
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання--Виховання
   Вітагенне навчання

Кл.слова (ненормовані):
прийоми вітагенних анологій -- буктрейлер -- веб-сторінка -- кроссенс -- скрапбукінг -- каліграма -- Уайльд О.
Анотація: У матеріалі розкрито принцип використання вітагенного навчання з голографічним методом проекцій у навчально-виховному процесі, що сприяє підвищенню фахової майстерності педагогів та оволодінню учнями певними якостями: гнучко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях, самостійно та критично мислити, уміти бачити та формувати проблему, знаходити шляхи раціонального її вирішення, бути комунікабельним, уміти самостійно працювати над розвитком власної моральності.


Дод.точки доступу:
Уайльд, Оскар (видатний ірландський англомовний поет, драматург, письменник, есеїст ; 1854-1900) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)