Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=структура компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Родигіна, І.
Структура
компетентності
як педагогічне явище / І. Родигіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. -
№ 7/8
. - С. 18-20. - Немає в ОУНБ
Рубрики:
Педагогіка--Компетентнісне навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентність
--
структура
компетентності
Анотація:
Розглядаються основні структурні компоненти
компетентності
педагогічного явища та результату навчання, їх взаємозв'язок і врахування в сучасному навчально-виховному процесі.
Знайти схожі
>
2.
Ботнар, О. Г.
Формування психолого-педагогічної
компетентності
класного керівника / О. Г. Ботнар> // Виховна робота в школі. - 2013. -
№ 6
. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.204.2
Рубрики:
Педагогіка--Педагогічна майстерність
Школознавство--Класний керівник
Кл.слова (ненормовані):
класний керівник
--
компетентність
--
психолого-педагогічна компетентність
--
структура
компетентності
--
рівні сформованості
компетентності
--
професіонал
--
критерії
компетентності
Анотація:
В статті проаналізовано зміст діяльності керівника навчального закладу щодо формування психолого-педагогічної
компетентності
класного керівника, визначено завдання й етапи цієї роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)