Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=таргетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Зозульов, Олександр.
    Краунд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства [Текст] / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 4. - С. 17-24 : рис. - Бібліогр.: с. 23-23 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Комунікація
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- ретаргетинг -- таргетинг -- збут товару


Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Євсейцева, О. С.
    Таргетинг - цілеспрямований вплив на споживача [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113 : граф. - Бібліогр. с. 113 (14 назв)
Рубрики: Маркетинг--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
ТАРГЕТИНГ
Анотація: На сьогодні Інтернет-маркетинг відіграє все більшу роль у діяльності підприємств. Змінюється поведінка споживачів під впливом Інтернет-технологій, та їх ставлення до традиційних рекламних засобів, що потребує переосмислення маркетингової комунікаційної політики підприємств. Становлення інформаційного суспільства обумовлює необхідність більш глибокого дослідження нових форм та підходів до комунікаційної та комерційної діяльності в мережі Інтернет. У статті досліджено таргетинг як один з найперспективніших і найбільш дієвих інструментів інтернет-реклами, його взаємозв'язок із тенденціями на ринку електронної комерції України в порівнянні з ситуацією у світі. Розкрито сутність таргетингу в соціальних мережах, його переваги та недоліки. Досліджено різницю між контекстною та таргетованою рекламою. Розроблено практичні рекомендації застосування таргетованої реклами в мережі-інтернет для її ефективного використання.

Перейти: О.С. Євсейцева ті ін.

Дод.точки доступу:
Меркулова, Д.Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)