Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=таргетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Зозульов, Олександр
.
Краунд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства [Текст] / О. Зозульов, К. Полторак> // Маркетинг в Українi. - 2016. -
№ 4
. - С. 17-24 : рис. - Бібліогр.: с. 23-23 . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Реклама--Маркетинг--Комунікація
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології
--
ре
таргетинг
--
таргетинг
--
збут товару
Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Євсейцева, О. С.
Таргетинг
- цілеспрямований вплив на споживача [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова> // Економіка та держава. - 2019. -
№ 3
. - С. 107-113 : граф. - Бібліогр. с. 113 (14 назв)
Рубрики:
Маркетинг--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
ТАРГЕТИНГ
Анотація:
На сьогодні Інтернет-маркетинг відіграє все більшу роль у діяльності підприємств. Змінюється поведінка споживачів під впливом Інтернет-технологій, та їх ставлення до традиційних рекламних засобів, що потребує переосмислення маркетингової комунікаційної політики підприємств. Становлення інформаційного суспільства обумовлює необхідність більш глибокого дослідження нових форм та підходів до комунікаційної та комерційної діяльності в мережі Інтернет. У статті досліджено
таргетинг
як один з найперспективніших і найбільш дієвих інструментів інтернет-реклами, його взаємозв'язок із тенденціями на ринку електронної комерції України в порівнянні з ситуацією у світі. Розкрито сутність
таргетинг
у в соціальних мережах, його переваги та недоліки. Досліджено різницю між контекстною та таргетованою рекламою. Розроблено практичні рекомендації застосування таргетованої реклами в мережі-інтернет для її ефективного використання.
Перейти:
О.С. Євсейцева ті ін.
Дод.точки доступу:
Меркулова, Д.Д.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)