Пошуковий запит: (<.>K=туристичний бізнес<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| 65.9(4УКР)43 К 77
Крапива, С. Подмороженный сезон [Текст] / С. Крапива> // Бизнес. - 2008. - 51-52. - С. 97-99
ББК 65.9(4УКР)43
Кл.слова (ненормовані): то -- туристичний бізнес Анотація: Про туристичний бізнес в Україні
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Малик, Любов. Сучасний стан туристичої галузі України та теоретико-методологічні проблеми туристської освіти / Любов Малик> // Вища школа. - 2011. - № 5/6. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Туристська Кл.слова (ненормовані): туристична сфера -- туристичний бізнес -- світова освіта Анотація: У статті висвітлюються проблеми підготовки майбутніх фахівців для сфери туризму в Україні у сучасних умовах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Парасіч, В. Передумови формування стійкої туристичної галузі [Текст] / В. Парасіч, О. О. Курачицька> // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 64-67. - Бібліогр.: с. 67
Рубрики: Туристична індустрія Кл.слова (ненормовані): туристичний бізнес -- стійкий розвиток
Дод.точки доступу: Курачицька, О. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Сапун, В. С. Проблеми та перспективи сучасного українського туризму [Текст] / В. С. Сапун> // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 72-73. - Бібліогр.: с. 73
Рубрики: Туризм Кл.слова (ненормовані): туристична діяльність -- туристичний бізнес
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Сукач, Є. Особливості створення сучасного туристичного підприємства в Україні [Текст] / Є. Сукач, Н. С. Мартинова> // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 74-75. - Бібліогр.: с. 75
Рубрики: Туристична індустрія Кл.слова (ненормовані): туристичний бізнес -- туристична діяльність
Дод.точки доступу: Мартинова, Н. С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Юсько, Ю. Організаційно - технологічний аспект розробки індивідуальних турів [Текст] / Ю. Юсько, Я. Мандебура> // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 80-81. - Бібліогр.: с. 81
Рубрики: Туристична індустрія Кл.слова (ненормовані): туристичний бізнес -- індивідуальні туристичні тури
Дод.точки доступу: Мандебура, Я. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Как разработать правильную стратегию маркетинга [Текст]> // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2012. - № 2. - С. 34-37 : ил.
Рубрики: Готелі--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- готельний бізнес -- туристичний бізнес
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Самарцев, Е. Государство и туризм - слабое звено [Текст] / Евгений Самарцев> // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2013. - № 1. - С. 8-10
Рубрики: Туризм Кл.слова (ненормовані): державне управління туризмом -- туристичний бізнес
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Крымское лето 2012 - результаты маркетинговых исследований [Текст]> // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2013. - № 1. - С. 22-26
Рубрики: Туризм Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- споживчий попит -- туристичний бізнес
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Діденко, А. В. Концептуальні положення моделювання соціально-економічної ефективності системи оподаткування в туризмі [Текст] / А. В. Діденко> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 4. - С. 57-63 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 62-63
Рубрики: Туризм--Оподаткування Кл.слова (ненормовані): показники ефективності -- трипартнерство -- синергетичний ефект -- туристичний бізнес
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Глушко, Володимир. Просування туристичних послуг [Текст] / Володимир Глушко> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 86-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 94
Рубрики: Туристичні послуги--Попит Кл.слова (ненормовані): турагенти -- ринок туристичних послуг -- туристичний бізнес -- маркетингові комунікації Анотація: Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
|