Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=українська мова у 8 класі<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Новосьолова, Валентина
Орієнтовнне календарне планування уроків української мови і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8 класу [Текст] / Валентина Новосьолова> //
Українська
мова
і література в школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 52-60
Рубрики:
Українська
мова
--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови
--
планування уроків української мови
--
українська
мова
у 8
класі
--
контроль знань з української мови
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Новосьолова, Валентина
Формування мотивації учіння (на матеріалі навчання словосполучення й синтаксису простого речення у 8-му
класі
) [Текст] / Валентина Новосьолова> //
Українська
мова
і література в школі. - 2016. -
№ 3
. - С. 7-11. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання
--
синтаксис простого речення
--
українська
мова
у 8
класі
Анотація:
Автором статті проаналізовано основи теорії мотивації, важливі для методики навчання синтаксису й пунктуації дослідження психологів, психолінгвістів, дидактиків. Окреслено контури основних типів мотивації, зосереджено увагу на необхідності формування їх, запропоновано методичні рекомендації щодо посилення мотивації учнів у процесі вивчення синтаксису у 8
класі
загальноосвітньої школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)