Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=управління брендом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Шмиголь, Н. М.
    Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда [Текст] / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Бібліогр.: с. 230 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Бренд
Кл.слова (ненормовані):
управління брендом -- вартість бренда -- монетарна вартість -- індикатори популярності -- надійність бренда


Дод.точки доступу:
Антонюк, А. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Яцишина, Лариса.
    Бренд-менеджмент і маркетингові технології [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 12-13 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Технології
Кл.слова (ненормовані):
стратегічна орієнтація підприємства -- споживачі -- стратегія бренда -- управління брендом -- інноваційні технології


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)