Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=управління в освіті<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Романенко, Катерина.
    Маркетинг як складова філософсько-освітнього знання: методологічний аспект [Текст] / К. Романенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освітній маркетинг--Інновації--Освітні технології
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
управління в освіті -- методологія -- управлінська парадигма
Анотація: У статті досліджується специфіка освітнього маркетингу у контексті змісту філософсько-освітнього знання. Вказується на соціокультурну обумовленість та ефективність використання маркетингових методології та технологій для реформування вітчизняної освіти.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)