Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=учні початкової школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Кочерга, О.
Як навчання письма впливає на психічне здоров'я
учні
в
початкової
школи
[Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова> // Початкова школа. - 2016. -
№ 2
. - С. 33-37
Рубрики:
Дитяча психологія--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
першокласники
--
учні
початкової
школи
--
навчання письма
--
труднощі під час письма
Дод.точки доступу:
Назарова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Мартиненко, С.
Особливості оцінювання навчальних досягнень
учні
в
початкової
школи
в Польщі [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2016. -
№ 3
. - С. 52-54. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Освіта--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Польща
Кл.слова (ненормовані):
система оцінювання в Польщі
--
моделі оцінювання
--
учні
початкової
школи
--
описова оцінка
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Зарудня, О.
Складові моніторингу професійної діяльності вчителя
початкової
школи
[Текст] / Ольга Зарудня> // Початкова школа. - 2016. -
№ 10
. - С. 42-45. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Педагогіка--Вчитель
Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність вчителя
--
вчитель
початкової
школи
--
учні
початкової
школи
--
моніторингове дослідження
Анотація:
У статті охарактеризовано основні складові професійної діяльності вчителя
початкової
школи
, які слід враховувати при організації та проведенні моніторингового дослідження його фахової діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Цимбалару, А.
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень
учні
в 1-4 класів: методичний коментар [Текст] / Анжеліка Цимбалару, Наталія Пархоменко> // Початкова школа. - 2017. -
№ 12
. - С. 12-15.
Рубрики:
Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
учні
початкової
школи
--
зміни орієнтовних вимог до оцінювання
--
оцінювання в початковій школі
--
контроль знань з навчальних предметів
Анотація:
Окреслено ключові зміни орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень
учні
в 1-4 класів. Прокоментовано зміни щодо контролю й оцінювання навчальних досягнень
учні
в з окремих навчальних предметів.
Дод.точки доступу:
Пархоменко, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
5.
Лагола, І.
Формування в
учні
в навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка [Текст] / Ірина Лагола> // Початкова школа. - 2017. -
№ 12
. - С. 18-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська мова--Початкового навчання--Літературне читання
Дитяча література--Андрусяк І. М.
Кл.слова (ненормовані):
аналіз тексту
--
твори І. Андрусяка
--
учні
початкової
школи
--
робота над твором
Анотація:
На думку авторів, запропонований підхід до структурно-смислового аналізу художніх текстів, сприятиме фаховій підготовці майбутніх учителів
початкової
школи
, формуванню їхніх професійних умінь і навичок. На прикладі цього підходу розглянуто творчість українського дитячого письменника Івана Андрусяка, який увійшов до оновленої програми з літературного читання.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
6.
Паршикова, О. О.
Формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в
учні
в
початкової
школи
в процесі навчання німецької мови [Текст] / О. О. Паршикова> // Іноземні мови. - 2018. -
№ 1
. - С. 3-8
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна комунікативна компетентність
--
природовідповідний комунікативно- ігровий метод
--
учні
початкової
школи
Анотація:
У статті обгрунтовано доцільність, окреслено цілі і завдання, визначено особливості формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в
учні
в
початкової
школи
в природовідповідному комунікативно-ігровому навчанні іноземної мови на виокремлених першому (адаптаційному) та другому (реорганізаційному) етапах навчання. Описано комунікативно-ігрові прийоми, які доцільно застосовувати на кожному з етапів навчання іноземної мови з урахуванням вікових особливостей та можливостей
учні
в, продемонстровано методику їх застосування на прикладах з підручників німецької мови для
початкової
школи
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
7.
Паршикова, Олена Олексіївна
.
Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування
учні
в
початкової
школи
[Текст] / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська> // Іноземні мови. - 2020. -
№ 2
. - С. 36-42
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
прийоми театральної педагогіки
--
учні
початкової
школи
--
елементарне німецькомовне спілкування
Анотація:
У статті обґрунтовано доцільність застосування прийомів театральної педагогіки у процесі навчання елементарного німецькомовного спілкування
учні
в
початкової
школи
та необхідність спеціальної підготовки студентів / учителів до використання таких прийомів у навчанні іноземної мови. Визначено та охарактеризовано чотири типи елементарного іншомовного спілкування (квазі-, прото-, пара- та метакомунікація) у динаміці формування елементарної іншомовної компетентності
учні
в
початкової
школи
на рівнях А1.1 та А1.2. Встановлено, що основним способом засвоєння іноземної мови на першому рівні формування елементарної іншомовної компетентності А1.1 є наслідування, що обумовлює переважно рецептивне та імітативне навчання усного німецькомовного спілкування на основі механізмів сприйняття, розуміння і відтворення іншомовних мовленнєвих одиниць без змін та з незначними змінами. Відібрано оптимальні прийоми театральної педагогіки для реалізації визначених механізмів засвоєння іноземної мови учнями
початкової
школи
у межах перших двох типів елементарного іншомовного спілкування (квазі- та протоспілкування), зокрема такі, як "чути і діяти", "магічне дзеркало", "перевтілення", "калейдоскоп", "скульптури", пальчикові ігри-драматизації, ляльковий театр, казкові ігри. Виділено чотири групи прийомів театральної педагогіки відповідно до визначених мовленнєвих дій, а саме для формування в
учні
в умінь: сприйняття і розуміння німецькомовних мовленнєвих одиниць; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування без змін; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування з незначними змінами; конструювання коротких німецькомовних висловлувань на основі аналогії. Продемонстровано методику застосування відібраних прийомів на прикладах з підручників німецької мови та з досвіду викладання.
Дод.точки доступу:
Паустовська, Маріанна Володимирівна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
8.
Богданець-Білоскаленко, Наталія
.
Формування риторичних умінь
учні
в початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективності [Текст] / Наталія Богданець-Білоскаленко> // Українська мова і література в школах України. - 2020. -
№ 4
. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Іноземні мови--Методика викладання
Польська мова--Україна
Іноземні мови--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
риторичні вміння
--
учні
початкової
школи
--
навчання польської мови
--
принцип наступності й перспективності
Дод.точки доступу:
Ранюк, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)