Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=фрахт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Шемонаєв, Володимир.
    Правове значення загальної аварії при страхуванні вантажу [Текст] / Володимир Шемонаєв // Підприємництво, господарство і право. - 2019. - № 8. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Морські перевезення--Аварії--Страхування вантажів
Кл.слова (ненормовані):
збитки -- витрати -- торгове мореплавство -- судно -- фрахт
Анотація: У процесі перевезення вантажів з вантажним судном можуть відбутися надзвичайні події. Наприклад: посадка на мілину для рятування судна; пожежа на судні через неправильне перевезення небезпечних вантажів; падіння ярусу контейнерів через неправильне кріплення і неправильне декларування ваг вантажів; важкі погодні умови на морі, що погіршують остійність судна. У подібних ситуаціях капітан судна зобов’язаний вжити всіх необхідних заходів для забезпечення безпеки судна на морі, вантажу і, що найбільш важливо, екіпажу. Для порятунку може знадобитися: скинути за борт деякі небезпечні вантажі (це може бути вантаж, який заважає остійності судна під час поганої погоди, або важкий вантаж, скидання якого дозволить судну спливти і зійти з мілини); здійснити девіацію і зайти в найближчий порт укриття; скористатися послугами професійних рятувальників; провести терміновий ремонт судна, в ході якого деякі вантажі можуть бути пошкоджені. Якщо склалася надзвичайна ситуація і судно і/або вантажі понесли навмисні розумні збитки під час порятунку від загальної для них небезпеки, судновласник може оголосити «загальну аварію» (англ. “general average”). Наприклад, якщо судно сіло на мілину і довелося реверсирувати головний двигун, працювати двигуном на максимальних обертах, щоб зійти з мілини, збитком буде вартість додатково витраченого палива і шкоди, заподіяної двигуну через роботу на межі можливостей. Всі сторони, які беруть участь в подібному рейсі, повинні пропорційно розділити понесені збитки. Особливу зацікавленість у правовому регулюванні цього інституту проявляють страховики. Можна сказати, що загальна аварія має свою власну вартість для страховиків, які відшкодовують збитки, що виникають у всіх сторін загального морського підприємства, як зацікавлених у вантажі, так і в судні, а також сторін, які ризикують фрахтом. Що стосується загальної аварії, то необхідна надзвичайна оперативність страхових компаній, розуміння морського права, а також чималі фінансові резерви.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)