Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=функції маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Доброскок, Ю. Б.
    Маркетинг взаємодії як концепція розвитку бізнес-суб`єктів у сучасних умовах [Текст] / Доброскок Ю. Б. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 6. - С. 153-157 : рис. - Бібліогр.: с. 157 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
партнерські відносини -- маркетинговий канал -- бізнес-суб`єкт -- розподіл продукції -- функції маркетингу -- збутова система

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Проскурніна, Надія.
    Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [Текст] / Надія Проскурніна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129-140 : іл. - Бібліогр.: с. 138-140
УДК
Рубрики: Штучний інтелект--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси -- аналіз даних -- бізнес-прогнозування -- чат-боти -- роздрібна торгівля
Анотація: Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)