Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=функції маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Доброскок, Ю. Б.
Маркетинг взаємодії як концепція розвитку бізнес-суб`єктів у сучасних умовах [Текст] / Доброскок Ю. Б.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. -
№ 6
. - С. 153-157 : рис. - Бібліогр.: с. 157 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
партнерські відносини
--
маркетинговий канал
--
бізнес-суб`єкт
--
розподіл продукції
--
функції
маркетингу
--
збутова система
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Проскурніна, Надія
.
Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [Текст] / Надія Проскурніна> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. -
№ 4
. - С. 129-140 : іл. - Бібліогр.: с. 138-140
УДК
004.775:339.138
Рубрики:
Штучний інтелект--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
персоналізація споживачів
--
машинне навчання
--
функції
маркетингу
--
генерація контенту
--
трансформаційні процеси
--
аналіз даних
--
бізнес-прогнозування
--
чат-боти
--
роздрібна торгівля
Анотація:
Розглянуто поняття штучного інтелекту в
маркетингу
. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)