Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=художній текст<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
81
К 64


    Кононенко, В. І.
    Смислові конотації у структурі тексту [Текст] / В. І. Кононенко // Мовознавство. - 2010. - N 2/3. - С. 146-155. . - ISSN 0027-2833
ББК 81

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ -- художній текст -- метафора

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Луцак, Світлана.
    Поетика епітета в системі художнього твору [Текст] / Світлана Луцак // Слово і час. - 2011. - № 12. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Рец. на кн. : Волковинський О. Поетика епітета : монографія / О. Волковинський. - Кам'янець-Подільський : ФОП Сисин О. В., 2011. - 350 с.
ББК 83
Рубрики: Літературознавство--Тропи--Епітет
   Літературознавці України, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- поетика -- епітетологія
Анотація: Дослідження О. Волковинського присвячене проблемі поетики епітета. Науковець докладно аналізує положення теоріїї епітета та зупиняється на визначальній проблемі - уніфікації термінології.


Дод.точки доступу:
Волковинський, Олександр Сергійович (український літературознавець ; 1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Фенцик, О.
    Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Колтухова, Ирина
    Научные методы и школьная практика: инновационная методика Б. С. Дыхановой [Текст] / Ирина Колтухова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2012. - № 4. - С. 57-60. - Библиогр.: с. 60
ББК 74.268.3
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
філологічний аналіз -- художній текст -- проблемна ситуація -- схеми
Анотація: В статье рассматривается актуальная проблема современной методики преподавания литературы в школе - последовательное внедрение методов научного анализа литературного произведения, системное применение авторской технологии Б. С. Дыхановой в работе с учащимися средних и старших классов на основе принципов, выработанных классической методикой.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Баранова, Л.
    Читання вибудовує долі / Л. Баранова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 54-55
ББК 74
Рубрики: Освіта--Літературна освіта
   Початкова освіта--Читання

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- читацькі вміння -- критичне мислення -- художня література
Анотація: В статті висвітлено роль читання у процесі виховання підростаючого покоління, розкрито суть поняття "сформованість читацьких умінь", "моральна цінність книги", "критично мислячий читач", запропоновано методи навчання, які забезпечують розвиток критичного мислення учнів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

6.


    Скляренко, Н. В.
    Підсистема вправ для навчання майбутніх філологів монологу-доказу на основі художнього тексту [Текст] / Н. В. Скляренко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 57-61. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 61 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- монолог-доказ -- художній текст
Анотація: У статті розглядається підсистема вправ для навчання майбутніх філологів монологу-доказу на основі художнього тексту. З'ясовано основні вимоги до вправ, проаналізовано етапи формування навичок і вмінь продукування монологу-доказу, наведені приклади вправ, які майбутні філологи виконують під час навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Возна, Наталія
    Перемога щирих людських стосунків над багатствами Снігової Королеви [Текст] / Наталія Возна // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 19/20. - С. 47-50. - Бібліогр.: с. 50
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Данська література--Андерсен Ганс Крістіан (1805-1875 рр.)

   Казки--Вивчення в школі

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- аналіз -- робота з підручником -- Снігова Королева, казка -- Андерсен Г. К.


Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан (данський письменник, казкар ; 1805-1875) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Шевченко, З.
    Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях [Текст] / Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська література--Факультативні заняття
Кл.слова (ненормовані):
духовна культура -- факультативне заняття -- літературний твір -- мистецтво -- художній текст
Анотація: У статті розкривається проблема загальнокультурного контексту вивчення літературних творів, роль і функції факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми в умовах допрофільної підготовки учнів 8-9 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гнатюк, Мирослава.
    Під кутом нової інтегральної моделі дослідження [Текст] / Мирослава Гнатюк // Слово і час. - 2013. - № 9. - С. 105-107
Рец. на кн. : Тарнашинська Людмила. Сюжет Доби: дискурс шістдесятництва в українській літературі ХХ століття / Людмила Тарнашинська. - К. : Академперіодика, 2013. - 677 с.
ББК 83
Рубрики: Українська література, 20 ст.--Шістдесятництво
   Літературознавці України, 20-21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- літературознавча антропологія -- національна картина світу
Анотація: У статті здійснено рецензію на монографію Л. Тарнашинської, присвячену науковому осмисленню явища шістдесятництва в українському соціокультурному просторі.


Дод.точки доступу:
Тарнашинська, Людмила (український літературознавець, письменник) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Генералюк, Леся.
    Український дитячий письменник на тлі епохи [Текст] / Леся Генералюк // Слово і час. - 2015. - № 4. - С. 119-123
Рец. на кн. : Марченко Н. Володимир Рутківський: тексти долі : біографічний нарис / Н. Марченко. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2014. - 432 с.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Письменники України, 20-21 ст.
   Українська література--Дитяча література

Кл.слова (ненормовані):
епістолярій -- художній текст -- читання -- проза
Анотація: Стаття є рецензією на книгу, присвячену дослідженню життєвого та творчого шляху українського письменника В. Рутківського.


Дод.точки доступу:
Рутківський, Володимир Григорович (український поет, прозаїк, дитячий письменник, журналіст ; 1937) \про нього\

Знайти схожі

11.


    Бондаренко, Ю.
    Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і шляхи їх вивчення [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- історико-літературні матеріали -- біографічні матеріали -- літературно-критичні джерела -- теоретичні поняття -- напрями та шляхи вивчення тексту
Анотація: У статті визначено види навчального матеріалу, які використовуються в процесі шкільного навчання літератури, окреслено напрями і шляхи їх опрацювання. Акцентовано, що предметна методика буде ефективною тільки за умови врахування специфіки названих системотвірних чинників, які допомагають конкретизувати навчальні цілі, структувати діяльність учителя та учнів, спрямувати її на вирішення чітко визначених дидактичних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


. Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Бронзенко, Т. А.
    Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми [Текст] / Т. А. Бронзенко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 11-15. - Бібліогр.: с. 15.- (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
УДК
Рубрики: Українська література--Вивчення
   Письменники--Психологія

Кл.слова (ненормовані):
феномен -- психологія творчості -- митець -- життєпис -- художній текст -- мемуаристика


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


. Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Іващенко, А. С.
    Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи [Текст] / А. С. Іващенко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 85-89. - Бібліогр.: с. 89. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
УДК
Рубрики: Українська література--Вивчення--Старшокласники
Кл.слова (ненормовані):
символ -- знак -- художній образ -- образно-символічні структури -- художній текст


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

14.


. Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Гордієнко, О. А.
    Професійна підготовка студентів - майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання [Текст] / О. А. Гордієнко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 125-130. - Бібліогр.: с. 130. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
УДК
Рубрики: Дитяча зарубіжна література--Викладання
   Педагогічна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
професійна готовність -- педагогічна майстерність -- художній текст


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

15.


Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Пісня, К. С.
    Роль та відтворення просторової та анімалістичної символіки в художньому тексті [Текст] / К. С. Пісня, О. Ф. Свиридов // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 187-190. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики: Символіка--Художній текст
Кл.слова (ненормовані):
символ -- художній текст -- культурологічна детермінованість символу -- просторова символіка -- анімалістична символіка
Анотація: Стаття присвячена аналізу та ролі просторової і анімалістичної символіки в художньому тексті. В даній статті надаються класифікація та принципи визначення символів.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Свиридов, О.Ф.; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

16.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Іващенко, А. С.
    Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи [Текст] / А. С. Іващенко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 81-83. - Бібліогр.: с. 83
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
образ- символ -- літературне спостереження -- художній текст -- інтерпретація


Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Должикова, Тетяна.
    Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти [Текст] / Тетяна Должикова // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Лінгвістика тексту
   Художній текст--Лінгвістика тексту--Українська література--Україна

   Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Українська мова--Методика викладання--Лінгвістичний аналіз тексту

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- антропоцентризм -- мовна особистість -- підтекст -- змістовно-концептуальна інформація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Маленко, О. О.
    Першотвір vs переклад: внутрішнє буття тексту крізь призму мистецької свідомості [Текст] / О. О. Маленко // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 19/20 (жовт.). - С. 4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Художній переклад
Кл.слова (ненормовані):
поетичний текст -- художній текст -- текст-оригінал -- текст-переклад


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)