Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=цифровий маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Majka, Sylwia Anna
.
Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ [Text] / Sylwia Anna Majka> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. -
№ 5
. - P35-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Засоби масової комунікації--Масова інформація--Масова комунікація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність
--
соціальні медіа
--
цифровий
маркетинг
--
соціальний
маркетинг
--
Lego Group
Анотація:
У дослідженні проаналізовано комунікації Lego Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Окландер, Михайло
.
Розвиток проектів неформальної
маркетинг
- освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / Михайло Окландер, Руслана Шемчук> //
Маркетинг
в Українi. - 2020. -
№ 2
. - С. 49-71 : рис.
Рубрики:
Маркетинг
--Комунікації--Дистанційна освіта--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
цифровий
маркетинг
--
конкурентоспроможність проєктів
--
спеціальні компетентності
Анотація:
На ринку праці зростає потреба у висококваліфікованих маркетологах. При цьому, відповідний рівень фахової компетентності може забезпечити тільки навчання за принципом "освіта впродовж життя". В умовах цифровізації суспільства з'явилась необхідність у розвитку проєктів неформальної
маркетинг
ової освіти, оскільки формальна освіта не завжди може задовольнити функціонування системи підвищення кваліфікації.
Дод.точки доступу:
Шемчук, Руслана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Пономаренко, Ігор
.
Діджиталізація фінансового сектору [Текст] / Ігор Пономаренко, Людмила Рудюк> //
Маркетинг
в Українi. - 2020. -
№ 3
. - С. 48-52
УДК
339.128:336.1
Рубрики:
Маркетинг
ові технології--Дослідження--Фінансовий сектор--Діджиталізація
Кл.слова (ненормовані):
цифровий
маркетинг
--
блокчейн
--
штучний інтелект
--
нейронні мережі
Анотація:
Стаття присвячена дослідженню особливостей запровадження інноваційних фінансових продуктів в умовах діджиталізації. Вивчено особливості використання сучасних інструментів цифрового
маркетинг
у в процесі просування відповідних фінансових продуктів через мережу інтернет з метою забезпечення оптимальних результатів. Розкрито основні інноваційні технології у сфері фінансів.
Дод.точки доступу:
Рудюк, Людмила
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Серпухов , Максим
.
Маркетинг
ові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / Максим Серпухов , Аліна Нестеренко> //
Маркетинг
в Українi. - 2020. -
№ 5
. - С. 63-69 : табл. - Бібліогр.: с. 68-69
Рубрики:
Маркетинг
ові технології--Підприємства--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
сегментування
--
таргетування
--
цифровий
маркетинг
Анотація:
У статті розглянуто
маркетинг
ові технології для активізації розвитку вітчизняних підприємств.Проаналізовано статиститчні данні, щодо використання
маркетинг
ових технологій в Україні. Статья містить етапи впровадження технологій на ринок українських підприємств, та рекомендації до вдосконалення підходів впровадження.
Дод.точки доступу:
Нестеренко, Аліна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Циброва, А. В.
Теоретичне обґрунтування сутності електронної комерції [Текст] / А. В. Циброва> // Науковий вісник Полісся. - 2020. -
№ 2
. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
004.738.5:339
Рубрики:
Електронна комерція
Кл.слова (ненормовані):
електронний бізнес
--
цифровий
маркетинг
--
науковий підхід
--
систематизація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)