Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифровий маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Majka, Sylwia Anna.
    Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ [Text] / Sylwia Anna Majka // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 5. - P35-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Засоби масової комунікації--Масова інформація--Масова комунікація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг -- Lego Group
Анотація: У дослідженні проаналізовано комунікації Lego Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Окландер, Михайло.
    Розвиток проектів неформальної маркетинг - освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / Михайло Окландер, Руслана Шемчук // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 49-71 : рис.
Рубрики: Маркетинг--Комунікації--Дистанційна освіта--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- конкурентоспроможність проєктів -- спеціальні компетентності
Анотація: На ринку праці зростає потреба у висококваліфікованих маркетологах. При цьому, відповідний рівень фахової компетентності може забезпечити тільки навчання за принципом "освіта впродовж життя". В умовах цифровізації суспільства з'явилась необхідність у розвитку проєктів неформальної маркетингової освіти, оскільки формальна освіта не завжди може задовольнити функціонування системи підвищення кваліфікації.


Дод.точки доступу:
Шемчук, Руслана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Пономаренко, Ігор.
    Діджиталізація фінансового сектору [Текст] / Ігор Пономаренко, Людмила Рудюк // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 48-52
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Фінансовий сектор--Діджиталізація
Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- блокчейн -- штучний інтелект -- нейронні мережі
Анотація: Стаття присвячена дослідженню особливостей запровадження інноваційних фінансових продуктів в умовах діджиталізації. Вивчено особливості використання сучасних інструментів цифрового маркетингу в процесі просування відповідних фінансових продуктів через мережу інтернет з метою забезпечення оптимальних результатів. Розкрито основні інноваційні технології у сфері фінансів.


Дод.точки доступу:
Рудюк, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Серпухов , Максим.
    Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / Максим Серпухов , Аліна Нестеренко // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 63-69 : табл. - Бібліогр.: с. 68-69
Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
сегментування -- таргетування -- цифровий маркетинг
Анотація: У статті розглянуто маркетингові технології для активізації розвитку вітчизняних підприємств.Проаналізовано статиститчні данні, щодо використання маркетингових технологій в Україні. Статья містить етапи впровадження технологій на ринок українських підприємств, та рекомендації до вдосконалення підходів впровадження.


Дод.точки доступу:
Нестеренко, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Циброва, А. В.
    Теоретичне обґрунтування сутності електронної комерції [Текст] / А. В. Циброва // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Електронна комерція
Кл.слова (ненормовані):
електронний бізнес -- цифровий маркетинг -- науковий підхід -- систематизація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)