Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=імідж регіону<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Тищенко, О. М.
    Аналіз можливостей формування туристських кластерів на території України та методи оцінки їх ефективності [Текст] / Тищенко О. М., Петрова Н. Б. // Вісник. - 2011. - № 3. - С. 81-87 : рис. - Бібліогр.: с. 87
Рубрики: Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
кластери -- кластерні стратегії -- імідж регіону


Дод.точки доступу:
Петрова, Н. Б.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Тишевська-Шапошник, Ольга.
    Формування позитивного туристичного іміджу харківського регіону в ЗМІ [Текст] / Ольга Тишевська-Шапошник // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 75 + 32
Рубрики: Інформаційні центри--Туристичні--Регіональні
   Туризм в Україні--Інформаційні регіональні центри

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- імідж регіону
Анотація: Стаття присвячена виявленню проблем формування та організації інформаційно-туристичних центрів як основної стратегії розвитку туристичної діяльності та створення привабливого іміджу регіону. Дається докладний розгляд поняття інформайного туристичного центру, основних його форм та особливостей функціонування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)