Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інструменти маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Скиба, Т. В.
    Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2018. - № 4. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Управління
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги -- інструменти маркетингу -- життєвий цикл клієнта
Анотація: У статті автор аналізує специфіку діяльності підприємств в період нерівноваги ринку, доводиться необхідність використання антикризового маркетингу для підтримки конкурентоспроможності. Запропоновано аналіз, що дозволяє сучасному підприємству грамотно вести роботу із залученням й утримання своїх клієнтів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Дуброва, Н. П.
    Формування комплексної системи маркетигу у банку [Текст] / Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 64-67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Банківська діяльність
Кл.слова (ненормовані):
банківські послуги -- маркетингові комунікації -- ціноутворення -- інструменти маркетингу
Анотація: У статті розглянуті особливості комплексної системи маркетингу банку. Зазначено, що метою останньої є забезпечення зростання обсягів продаж банківських продуктів шляхом створення нових та автоматизації банківських операцій і технологій, що сприятиме задоволенню потреб клієнтів, формування довіри до банку і, як наслідок, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспрпоможності.


Дод.точки доступу:
Крючко, Л. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Скиба, Т. В.
    Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2019. - № 2. - С. 85-88. - Бібліогр.: с. 88
УДК
Рубрики: Маркетинг--Інноваційні технології--Концепції
Кл.слова (ненормовані):
інструменти маркетингу -- прогнозування -- конкуренти -- філософія бізнесу
Анотація: У статті розглянуто підходи до визначення маркетингу, досліджено еволюцію його концепцій, визначено тенденції сучасного розвитку маркетингового управління, обґрунтовано важливість застосування маркетингу в ринковій економіці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)