Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=інструменти маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Скиба, Т. В.
Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скиба> // Вісник. - 2018. -
№ 4
. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
658.8:331.1
Рубрики:
Маркетинг--Управління
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги
--
інструменти
маркетингу
--
життєвий цикл клієнта
Анотація:
У статті автор аналізує специфіку діяльності підприємств в період нерівноваги ринку, доводиться необхідність використання антикризового
маркетингу
для підтримки конкурентоспроможності. Запропоновано аналіз, що дозволяє сучасному підприємству грамотно вести роботу із залученням й утримання своїх клієнтів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Дуброва, Н. П.
Формування комплексної системи маркетигу у банку [Текст] / Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко> // Економіка та держава. - 2019. -
№ 5
. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 64-67
УДК
336.71:658.8
Рубрики:
Маркетинг--Банківська діяльність
Кл.слова (ненормовані):
банківські послуги
--
маркетингові комунікації
--
ціноутворення
--
інструменти
маркетингу
Анотація:
У статті розглянуті особливості комплексної системи
маркетингу
банку. Зазначено, що метою останньої є забезпечення зростання обсягів продаж банківських продуктів шляхом створення нових та автоматизації банківських операцій і технологій, що сприятиме задоволенню потреб клієнтів, формування довіри до банку і, як наслідок, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспрпоможності.
Дод.точки доступу:
Крючко, Л. С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Скиба, Т. В.
Особливості ноо
маркетингу
як інноваційної концепції розумного
маркетингу
[Текст] / Т. В. Скиба> // Вісник. - 2019. -
№ 2
. - С. 85-88. - Бібліогр.: с. 88
УДК
339.13(075.8)
Рубрики:
Маркетинг--Інноваційні технології--Концепції
Кл.слова (ненормовані):
інструменти
маркетингу
--
прогнозування
--
конкуренти
--
філософія бізнесу
Анотація:
У статті розглянуто підходи до визначення
маркетингу
, досліджено еволюцію його концепцій, визначено тенденції сучасного розвитку маркетингового управління, обґрунтовано важливість застосування
маркетингу
в ринковій економіці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)